حرکت هر مجموعه برای موفقیت بر پایه چند اصل استوار است که مسئله پژوهش و تحقیق درست یکی از ارکان تاثیر گذار است.

کد خبر: 392 تاریخ انتشار: 1392/09/26
نمایش: 1228
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، جلسه هفته پژوهش با حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاونین، روسای مراکز و واحدها و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این جلسه با مهم دانستن نقش پژوهش خاطر نشان اساس حرکت هر مجموعه برای موفقیت بر پایه چند اصل استوار است که مسئله پژوهش و تحقیق درست یکی از ارکان تاثیر گذار است.

نورالله سعیدی در ادامه این نشست صمیمی  با اشاره به این موضع که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به سبب نقش آموزشی که در جامعه ایفا میکند می تواند یکی از پایه گذاران مسئله پژوهش های علمی و تحقیقاتی در کشور باشد به همکاران گفت: بسیاری از دستاوردهای موجود در ابتدا یک ایده تحقیقاتی بوده است و با پیگیری های صورت گرفته شده اکنون به یک طرح عملیاتی موفق ختم شده است.

ایشان در ادامه گفت: سعی و همت سازمان از بالاترین مقام اجرای آن جناب آقای دكتر پرند، معاون محترم وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تا همه خدمتگزاران آموزش فنی و حرفه ای در کشور توسعه امر پژوهش در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

ایشان در ادامه با اشاره به انتخاب ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را بعنوان عنوان پژوهشگر برتر وزارتخانه ها و دستگاه هاي اجرايي كشور در چهاردهمين جشنواره ملي تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1392 که با حضور رييس محترم جمهور در چهاردهمين جشنواره ملي تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر صورت گرفت گوشه ای از تلاش و پیگیری های ایشان در امر نهادینه کردن آموزش در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دانست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها