باحضور رييس جمهور در چهاردهمين جشنواره ملي تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر صورت گرفت:

کد خبر: 395 تاریخ انتشار: 1392/09/26
نمایش: 1299
اخبار

دكتر كورش پرند، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور موفق به كسب عنوان پژوهشگر برتر وزارتخانه ها و دستگاه هاي اجرايي كشور در چهاردهمين جشنواره ملي تجليل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1392 شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، چهاردهمين جشنواره ملي تجليل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري در محل اجلاس سران برگزار شد كه از 75 استاد و پژوهشگر برتر کشور تقدير به عمل آمد.

بنا بر همين گزارش، دكتر كورش پرند داراي دكتري رياضي كاربردي گرايش آناليز عددي و كنترل بوده و در حال حاضر دانشيار گروه علوم كامپيوتر دانشكده علوم ریاضی دانشگاه شهيد بهشتي است.

بنا بر اين گزارش، وي داراي سوابق اجرايي متعددي در حوزه هاي آموزش و سنجش بوده و هم اكنون معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور است.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، داراي 68 عنوان مقاله چاپ شده در ژورنال هاي بين المللي(ISI) و بيش از ده ها عنوان مقاله علمي پژوهشي داخلي و همايشهاي ملي و بين المللي است.

بنا بر اين گزارش، تأليف و ترجمه 31 عنوان كتاب علمي و آموزشي و انجام بيش از 10 طرح پژوهشي از ديگر فعاليتهايي است كه در كارنامه فعاليتهاي علمي دكتر كورش پرند ثبت شده است.

وي همچنين مدير مسؤولي، سردبيري و عضويت در هيأت تحريريه چندين مجله علمي پژوهشي و علمي - ترويجي را بر عهده دارد.

از جمله ابداعات و طرح هاي بزرگ ملي كه دكتر كورش پرند در سوابق مديريتي خود ثبت كرده است مي توان به همكاري در تدوين نظام جامع مهارت و فناوري كشور، طراحي دوره هاي تكميلي بين سطوح تحصيلي، طراحي و اجراي بسته هاي آموزش هاي مهارتي ويژه كودكان، طراحي و اجراي مدل آموزشي محصول محور در حوزه آموزش هاي مهارتي، طراحی سند راهبردی مهارت و فناوری، طراحی و راه اندازی پورتال مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، طراحی و اجراي دیپلماسی مهارت در سطح بين المللي، طراحی نظام آموزش مجازی و شبیه سازی مهارتی، طراحي و اجراي برنامه آموزش مربیان جهان اسلام و منطقه اشاره كرد.

گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور افزود:  اجراي طرح آموزش بر مبناي تقاضامحوري از طريق امضاي بيش از 60 تفاهم نامه همكاري با دستگاهها و سازمانهاي اجرايي دولتي و خصوصي، طراحي و اجراي پروژه الكترونيكي نمودن گواهينامه مهارت باصدور كارت هوشمند، پيگيري ايجاد شبکه منطقه اي مهارت آموزی کشورهای حاشیه اقیانوس هند از طريق عقد تفاهم نامه با مركز منطقه اي علوم و انتقال فناوري اتحاديه همكاريهاي كشورهاي حاشيه اقيانوس هند (IOR)، پيگيري ایجاد کرسی مهارت آموزی در منطقه از طريق عقد تفاهم نامه با یونسکو و ... از ديگر ابداعات و طرح هاي بزرگ ملي است كه رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در سابقه مديريتي خود در اين سازمان تا كنون اجرايي كرده است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها