فرماندار جدید شهرستان فارسان: عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای فارسان در این شهرستان بسیار در خور توجه است.

کد خبر: 402 تاریخ انتشار: 1392/10/11
نمایش: 2504
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، در دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان با فرماندار جدید شهرستان فارسان، عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ی فارسان مورد تقدیر قرار گرفت.

در جلسه ی که بمنظور پیگیری طرح آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به شهرها و روستاهای زیر بیست هزار نفر در فرمانداری شهرستان فارسان برگزار شد،  فرماندار جدید این شهرستان از عملکرد بسیار خوب مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان قدردانی کرد.

"فیروز احمدی" با مهم دانستن فراگیری آموزش های مهارتی برای جامعه مخصوصاً جوانان، نیاز پیشرفت و توسعه کشور را در امر آموزش های مهارتی دانست.

ایشان در ادامه گفت: با توجه به اینکه در این مدت کمی که بعنوان فرماندار این شهرستان منصوب شده ام در اولین روزهای کاری و به سبب مهم بودن آموزش های فنی و حرفه ای اولین بازدید کاری را از مرکز آموزش مهارتی این شهرستان داشتم و از نزدیک با روند آموزش های فنی و حرفه ای برای جوانان و افراد جویایی آموزش مهارتی آشنا شدم.

احمدی در پایان از مدیر، معاون و کلیه کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان به سبب تلاش های شایسته ی که در امر آموزش حرفه های فنی و حرفه ای به مردم می دهند تقدیر و تشکر کرد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها