پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد

کد خبر: 403 تاریخ انتشار: 1392/10/11
نمایش: 1224
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل،کارکنان و مربیان این اداره کل همراه با دیگر اقشار استان در سالروز حماسه یوم الله نهم دی در استان شرکت کردند.

این مراسم که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید، حضور مردم در همایش بصیرت و میثاق با ولایت گوشه ی از همبستگی و اتحاد مردم این استان جهت دفاع از آرمانهای انقلاب شکوهنمد اسلامی به نمایش گذاشته شد.

دکتر حسین مظفر عضو تشخیص مصلحت نظام که در این همایش بعنوان سخنران حضور پیدا کرده بود گفت: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بر محور الهی بودن، ولایتمداری و امامت‌ محوری ملت ایران است که بر همین اساس باید قدر این نظام و انقلاب را به خوبی دانست.

ایشان با بیان اینکه ولی فقیه زمان، جانشین امام زمان (عج) در زمان غیبت ایشان است، خاطرنشان کرد: امر ولی فقیه امر امام زمان و نهی او نهی امام زمان است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش پررنگ مردم در انقلاب، عنوان کرد: مردم شریف ایران تجلی‌بخش نظام الهی و اسلامی و قوام‌بخش این نظام هستند که نقش بزرگی را در انقلاب بر عهده داشتند.

وی در خاتمه به ولایتمداری ملت ایران، خاطرنشان کرد: مردم ایران، با حضور مدبرانه و هوشیار خود فتنه‌های سال 88 را در 9 دی رسوا کردند، چراکه ملت ایران با فتنه‌های دشمنان هر روز نسبت به گذشته بیدارتر و هوشیارتر می‌شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها