معاون جدید برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری: عملکرد آموزش فنی و حرفه ای استان در امر آموزش مثبت می باشد.

کد خبر: 404 تاریخ انتشار: 1392/10/21
نمایش: 2409
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل و معاونین این اداره کل با معاون جدید برنامه ریزی استانداری استان دیدار کردند.

در این نشست صمیمی که در استانداری این استان برگزار شد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با ارائه گزارشی مختصر پیرامون خدمات این اداره کل به متقاضیان و سطح کمی و کیفی آموزش های مهارتی ارئه شده توسط این اداره کل برای حاضرین آنان را در روند اجرای رسالت های آموزشی قرار داد.

نورالله سعیدی در ادامه خاطر نشان ساخت: آموزش های مهارتی مختص به قشر خاصی نمی باشد و مربوط به آحاد مردم می باشد و گفت: همیشه به دنبال ارائه با کیفیت آموزش برای متقاضیان خود بوده ایم و هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکرده ایم.

در ادامه معاون جدید برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان این موضوع که خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و بالطبع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بر کسی پوشیده نیست گفت: آموزش های مهارتی بخشی از نیاز جامعه است که باید بر توسعه و لزوم فراگیری این آموزش ها تاکید داشت.

اسماعیل عامری گلستان در ادامه گفت: از آنجایی که  در سالیان گذشته نیز با همین سمت در این استان مشغول به فعالیت بوده ام، از نزدیک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آشنایی کاملی دارم و در این مدت کوتاهی که مجددا در استان حضور یافته ام و در جلساتی که برپا شده عملکرد آموزشی این اداره کل را مثبت می دانم و با برنامه ریزی های که در آینده با تفاق آن مجموعه اداره کل خواهیم داشت، شاهد ارائه بیش از پیش مطلوب تر خدمات به مردم باشیم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها