برگزاری کارگاه آموزشی اجرای طرح نیاز سنجی آموزش های روستایی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 405 تاریخ انتشار: 1392/10/25
نمایش: 623
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، کارگاه آموزشی اجرای طرح نیاز سنجی آموزش های روستایی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در فرمانداری شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این کارگاه آموزشی با تبیین رسالت ها و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ی در کشور برای حاضران بیان داشت: معتقد بر این هستیم که دالان اشتغال همان آموزش های فنی و حرفه ای است.

نورالله سعیدی در ادامه گفت: طرح نیاز سنجی آموزش های روستایی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت  در کشور توسط سازمان فنی و حرفه ی کشور در چهار استان در حال برگزاری می باشد که استان چهارمحال و بختیاری نیز یکی از این استان ها می باشد.

ایشان در ادامه علت انتخاب شهرستان فارسان در استان برای انجام دادان این طرح نیاز سنجی وجود پنج  شهر زیر 20 هزار نفر جمعیت از مجموع شش شهر این شهرستان دانست.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان فارسان با استقبال از این طرح کشوری بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ی نیاز لازم  و ضروری هر جامعه می باشد.

فیروز احمدی در ادامه افزود: با همت، تلاش و خود باوری می توان شهر، شهرستان، استان و کشوری آباد داشته باشیم. ایشان در رابطه با این طرح آموزشی نیز بیان داشت:  با مطالعه ی اجمالی که از این طرح انجام دادم میتوان به جرات گفت طرحی مثمر ثمر و آموزنده است چرا که نیاز آموزشی هر بخش، دهستان و شهر بر اساس متقاضیان آن حوزه سنجیده و آنگاه ارائه می شود.

در خاتمه این کارگاه آموزشی چگونگی درج موارد خواسته شده در فرمهای مربوط به این طرح نیاز سنجی آموزشی توسط کارشناس آموزش روستائی این اداره کل به حاضرین آموزش داده شد.

شایان ذکر است در اتین کاگاه، شوراهای اسلامی شهر، روستا، و دهیاران شهرستان فارسان حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها