مدیر کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری: مربیان آموزش های فنی و حرفه ی همانند سربازانی فداکار در خط مقدم پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور حضور پر رنگ دارند.

کد خبر: 406 تاریخ انتشار: 1392/10/28
نمایش: 1892
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری، با حضور مدیر کل، معاونت  آموزش، برنامه ریزی و پژوهش، روسای ادارات و کارشناسان آموزش این اداره کل نشست مشترکی برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این نشست با مهم دانستن امر آموزش در زمینه های فنی و مهارتی بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ی را میتوان یکی از لازمه های پیشرفت در هر حرفه و شغل دانست.

نورالله سعیدی در ادامه گفت: آموزش هایی که مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ی کشور می دهند را میتوان جهادی علمی دانست چرا که آموزش یعنی یاد دادن مهارت های که به سبب آن فرد یا افراد یک مجموعه بر امور کاری خویش مسلط و پیروز
می شوند.

ایشان با اشاره به این موضوع که، روزی مردمان این کشور در دفاع از سرزمین خویش عاشقانه پای در میدان جنگی نابرابر و تحمیلی گذاشتند و از شرف، کیان و آبروی خود تمام قد دفاع کردند، خاطر نشان ساخت، به واقع باید با همان روحیه جهادی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است در امر آموزش های
فنی و حرفه ی نیز جهادی عمل کنیم.

ایشان در ادامه مربیان آموزش های فنی و حرفه ی را همانند سربازانی فداکار که در جبهه پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور در خط مقدم حضور پر رنگ و تاثیر گذار دارند، تشبیه کرد.

در ادامه این جلسه نیز موارد مهم آموزشی و عملکرد معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی در نه ماهه سال جاری و برنامه های آتی این معاونت اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها