رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری: آموزش های فنی و حرفه ی از اساسی ترین و بنیادی ترین آموزش های مهارتی در کشور است.

کد خبر: 410 تاریخ انتشار: 1392/11/12
نمایش: 690
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری، نشست مشترکی بین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ی و هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ی استان با بر شمردن سیاست ها و رسالت های سازمان آموزش فنی و حرفه ی کشور و سطح خدمات و توانمدی های آموزشی این اداره کل بیان داشت:  بی شک در هر گوشه ی از استان میتوان استاد کاران ماهری را یافت که از آموزش های فنی و حرفه ی بهره برده اند.

نورالله سعیدی در ادامه خاطر نشان ساخت: آموزش های مهارتی جهت عموم جامعه است و سازمان آموزش فنی و حرفه ی و به طبع آن کلیه ادارات کل آموزش فنی و حرفه ی در کشور با تمام قوا در این رسالت خطیر آماده همکاری با کلیه سازمان ها، نهادها، ارگانها و دوایر دولتی و غیر دولتی می باشند.

 در ادامه این نشست، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: از آنجا که خود در چند دوره آموزش های این اداره کل بعنوان مدرس حضور داشته ام و به اهمیت و چگونگی برگزاری این دوره ها بطور کامل واقف هستم میتوان گفت: آموزش های فنی و حرفه ی از اساسی ترین و بنیادی ترین آموزش های مهارتی در کشور است.

منوچهر باقری در ادامه خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با دارا بودن قریب به 3000 عضو متخصص در رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی و نقشه برداری یکی از سازمان های غیر دولتی متخصص می باشد که در امر طراحی، محاسبه و نظارت پروژه های عمرانی بطور تخصصی نظارت می کند و آماده همکاری بصورت تخصصی و مشورتی با کلیه دستگاههای اجرایی در استان می باشد.

ایشان در ادامه گفت: با توجه به اینکه به روز و بهنگام بودن آموزش نیروهای اجرایی جهت هر سازمانی جز اساسی ترین شاخص های آن مجموعه است بیان داشت: با پتانسیل موجود در اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان میتوان در آموزش پیمانکاران مرتبط با سازمان نظام مهندسی ساختمان از امکانات موجود این اداره کل بهره برد.

 

در پایان این جلسه مقرر گردید تا کارگروه مشترکی بین این اداره کل و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در رابطه با پیگیری مسائل مطرح شده تشکل شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها