مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دوره هنری نقاشی روی پارچه در مرکز هفشجان برگزار گردید

کد خبر: 411 تاریخ انتشار: 1392/11/13
نمایش: 1144
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری دوره نقاشی روی پارچه، با هدف اشتغال بانوان در زمینه مشاغل خانگی تولید سرویس خواب، نقاشی روی پرده و لباس، در مرکز آموزش فنی و حرفه ی شهر هفشجان برگزار گردید.

مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ی استان با اشاره به این موضوع که: در این دوره 3990 نفر ساعت آموزش به هنرآموزان ارائه گردید و در پایان نیز برای قبول شده گان در آزمون پایانی گواهی نامه فنی و حرفه ای صادر می گرد خاطر نشان ساخت: امروزه كسب و كارهاي خانگي به عنوان راهكاري مهم براي ايجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب مي گردند. قابليت انجام اين نوع كسب و كار در «منزل» سبب ايجاد مزاياي بسياري براي شاغلين آن ها مي شود، كه از جمله مي توان به ايجاد توازن بين مسئوليت خانوادگي زنان و اشتغال آنان، حذف هزينه هاي مربوط به خريد، رهن و اجاره كارگاه و اياب و ذهاب، استفاده از نيروي كار ساير اعضاي خانواده و ايجاد زمينه هاي كار خانوادگي، امكان انتقال تجارب از طريق آموزش غيررسمي به شيوه استاد- شاگردي بين اعضاء خانواده و... اشاره نمود.

نورالله سعیدی در پایان اشاره کرد: بايد توجه داشت كه در ساليان اخير به دليل تحولات عظيم در بخش فناوري اطلاعات در جهان و ايجاد مشاغل جديد، امكان اشتغال خانگي براي بسياري از افراد در زمينه هاي مختلف نيز فراهم گرديده است. اين مشاغل كه روزانه در سراسر جهان تعداد آن ها رو به فزوني و تنوع مي باشد اين امكان را فراهم مي آورد تا افراد بتوانند در محيط خانهو باو وسايل جانبي مورد نياز، به انجام كسب و كارهاي گوناگون در اين حوزه بپردازند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها