حضور منتخبين روساي مراکز و مربيان استان در گردهمايي سرمايه هاي انساني برتر سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

حضور منتخبين روساي مراکز و مربيان استان در گردهمايي سرمايه هاي انساني برتر سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

حضور منتخبین روسای مراکز و مربیان استان در گردهمایی سرمایه های انسانی برتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

کد خبر: 41510 تاریخ انتشار: 1395/11/12
نمایش: 1324
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، گردهمايي سرمايه هاي انساني برتر سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با حضور منتخبين روساي مراکز و مربيان و با هدف بررسي مشکلات اجرايي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و تجليل از ايشان، روز شنبه مورخ 9 بهمن ماه در هتل المپيک تهران برگزار گرديد.
بنابراين گزارش از استان چهارمحال و بختياري آقايان وهابي، آقايي وانصاري روساي مراکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، بروجن و فارسان و خانم محقق و آقايان رستگار و بني شريف به نمايندگي از مربيان مراکز آموزش فني و حرفه اي استان در اين برنامه حضور به عمل رساندند که از اين ميان بهزاد وهابي به عنوان رييس مرکز نمونه استان و خانم محقق ،احمدرضا بني شريف و حسين رستگار به عنوان مربيان نمونه استاني مورد تقدير واقع شدند.
همچنين اين برنامه شامل سخنراني و تبيين اهداف سازمان و سياست ها در سال جديد ( 1396 ) توسط آقايان و خانم ها رحمت الله رحمتي، سيد علي موسوي، حسن عزيزي، عزت الله اردشيري، عليرضا طاهرپور، مريم اسلامي و حسين محمودي، به ترتيب قائم مقام رئيس سازمان، معاونت آموزش سازمان، مديرکل دفتر راهبري اجراي آموزش، مديرکل دفتر برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات،مديرکل دفتر نظارت، بهسازي وهدايت شغلي، مديرکل دفتر آموزشگاه هاي آزاد و مديرکل دفتر سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي مي باشد.
در ادامه اين برنامه گفتگوي مستقيم نمايندگان مناطق هفتگانه، روساي مراکز و مسولين ستاد همراه با برگزاري مراسم اختتاميه المپياد کشوري و تجليل از برگزيدگان با حضور رييس سازمان و مديران کل استان ها برگزار مي گردد.
لازم به ذکر است استان چهارمحال و بختياري به همراه اصفهان، يزد و مرکزي در منطقه شش کشوري واقع شده است که نمايندگان اين استان جهت ارائه گزارش کارگروه هاي تخصصي در هر يک از مناطق هفت گانه کشوري حاضر گرديده اند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها