برگزاري چشن کميته کارگري ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

برگزاري چشن کميته کارگري ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

برگزاری چشن کمیته کارگری ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

کد خبر: 41515 تاریخ انتشار: 1395/11/16
نمایش: 950
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از رئيس مرکز شماره 6 فارسان، همايش و جشن کميته کارگري ستاد دهه فجر شهرستان فارسان با موضوع نقش جامعه کارگري در پيروزي انقلاب اسلامي با همکاري ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعي، فني و حرفه اي، بهزيستي، تامين اجتماعي و صندوق کارآفريني و اميد شهرستان فارسان در محل سالن اجتماعات فني و حرفه اي برگزار گرديد.
در اين برنامه که با حضور فرماندار شهرستان فارسان، بخشدار مرکزي، امام جمعه فارسان، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، معاونت آموزش اداره کل و جمعي از روساي ادارات شهرستان برگزار شد، دکتر جمالي زاده امام جمعه فارسان نسبت به نقش حساس و اصولي کارگران در پيروزي انقلاب و انتظارات جامعه و دين مبين اسلام از جوانان در ايجاد اشتغال و کارآفريني مطالبي را بيان نمودند و از زحمات برگزار کنندگان همايش تقدير نمودند.
در ادامه مهندس طاهري فرماندار شهرستان فارسان، سخناني در خصوص نقش ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در حل مشکلات جامعه خصوصاً جوانان و نحوه شکل گيري پيروزي انقلاب اسلامي مطالبي را بيان نمودند و از ميزبان و برگزار کنندگان همايش تقدير نمودند.
در ادامه تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با سخناني در خصوص برنامه هاي پيش رو در سازمان آموزش فني و حرفه اي در خصوص بيکاري جوانان و همچنين اشاره به دنياي رو به رشد در خصوص فناوري اطلاعات و تکنولوژي روز دوره هاي آموزشي به روز را از الزامات دانست. وي همچنين اشاره کرد که از اهداف دوره هاي آموزشي در حوزه هاي صنعت، خدمات و کشاورزي و هنر در آموزشهاي فني و حرفه اي، کمک به بيکاري جوانان و همچنين رشد روزافزون اقتصادي و اجتماعي مردم مي باشد.
در پايان از 3 نفر از نفرات برتر و کارآفرينان نمونه هر دستگاه با اهدائ لوح، تقدير به عمل آمد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها