حضور مديرکل و و پرسنل اداره کل آموزش فني و حرفه اي در آيين بزرگداشت حماسه ۱۹ بهمن در تجديد بيعت بختياريها با ولايت

کد خبر: 41519 تاریخ انتشار: 1395/11/19
نمایش: 1176
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري محمود تقي پورمدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه جمعي از پرسنل در آيين بزرگداشت حماسه ۱۹ بهمن در تجديد بيعت بختياريها با ولايت در محل مصلاي امام خميني (ره) شهرکرد حضور يافتند.
بنابراين گزارش در اين برنامه که با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ، استاندار و مسئولين استاني برگزار گرديد ، نماينده ولي فقيه در استان شجاعت ،ديانت ، رشادت ، غيرت ، صداقت ، صلابت ، اخلاق نيکو و رفتارهاي وحدت آفرين را از مهمترين ويژگي ها قوم بختياري دانست و افزود اسلام و انقلاب به همه اقوام احترام مي گذارد و قوم گرايي تنها زماني ارزش دارد که در خدمت دين و اسلام باشد .
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در ادامه بيعت بختياريها با امام خميني (ره) در بهمن سال 57 را سند افتخار اين قوم دانست.
گفتني است در نوزدهم بهمن ماه سال 57 تعدادي از مردم بختياري بويژه اهالي دهستان چغاخور و شهرستان بروجن با پوشيدن لباس محلي به ديدار امام راحل در مدرسه علوي تهران رفتند و ضمن بيعت با امام، نسبت به شاپور بختيار نخست وزير وقت شاه ، اعلام انزجار کردند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها