برگزاري ويژه برنامه پيروزي انقلاب در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 41521 تاریخ انتشار: 1395/11/21 13:13:02
نمایش: 1168
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، همزمان با دهه مبارک فجر جشن پيروزي انقلاب با حضوراعضاي کميته کارگري بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات اين اداره کل برگزار گرديد.
در اين برنامه سيامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار ضمن تبريک دهه مبارک فجرپيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت خدمات فراواني توسط انقلاب به مردم ارائه شده و از آن جمله مي توان به طرحهاي متعددي که در دهه مبارک فجر به بهره برداري رسيده اشاره نمود .
سليماني با اشاره به آغاز عمليات اجرايي43  طرح عمراني و اقتصادي با اعتبار 2135ميليارد ريال همزمان با دهه مبارک فجر ، از افتتاح ۲۵۵ طرح با اعتبار 3۱۷۱ ميليارد ريال در استان خبر داد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار درادامه از عموم مردم جهت حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت نمود وافزود حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن و تجديد بيعت با شهداي انقلاب اسلامي، امام شهدا و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، دشمنان را در طراحي و پياده سازي توطئه هايشان ، ناكام مي كند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين فاطمي مدير حوزه علميه شهرکرد  ضمن تبريک دهه مبارک فجر همه اقشار را در پيروزي انقلاب سهيم دانست و افزود جذبه معنوي امام خميني (ره) و مقبلوليت بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي در عموم مردم از موثرترين عوامل پيروزي انقلاب بود.
وي در ادامه به بيان پيشرفتهاي بي نظير ايران پس از پيروزي انقلاب و بويژه در سالهاي اخير پرداخت و گفت مردم در همه عرصه هاي سازندگي و اقتصادي حامي انقلاب اسلامي بوده اند و در ادامه نيز عزت و سربلندي کشور را در گرو تعامل همه اقشار جامعه دانست.
در ادامه اين برنامه سرود ، موسيقي محلي اجرا شد و در پايان ازرئيس مرکز نمونه ، مربي نمونه ،کارآفرينان برتر و برگزيدگان مسابقات فرهنگي با اهداء لوح تقدير بعمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها