کلاس آموزش انواع ترشيجات خانگي به همت مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و با همکاري اداره بهداشت شهرستان شهرکرد در منطقه آسيب پذير 32 مهديه شهرکرد برگزار گرديد.

کد خبر: 41535 تاریخ انتشار: 1395/12/04
نمایش: 1207
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، دوره ي آموزش انواع ترشيجات خانگي با همکاري اداره بهداشت شهرستان شهرکرد در منطقه آسيب خيز مهديه و در مکان شوراياري محله 32 مهديه با مربيگيري خانم کريميان برگزار گرديد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: در پي انعقاد تفاهم نامه آموزشي بين اين مرکز آموزشي و اداره بهداشت شهرستان شهرکرد مبني بر برگزاري دوره هاي آموزشي در مناطق کمتر توسعه يافته و آسيب پذير شهرستان شهرکرد، اين کلاس آموزشي با هدف خود اشتغالي و مقابله با آسيب هاي اجتماعي و با جامعه هدف بانوان، زنان و دختران خانه دار به مدت يک هفته در قالب کلاس هاي تئوري و عملي برگزار گرديد.

نرگس کريميان مربي دوره در اين خصوص بيان داشت: تلاش ما بر آن بود که همزمان با پايان اين دوره آموزشي کارآموزان بتوانند از دستاوردها، توليدات و فرآورده هاي غذايي خود بهره ببرند.
وي استقبال از اين دوره را بسيار مطلوب ارزيابي کرد و اذعان داشت : پيش بيني تعداد کارآموزان اين دوره قريب به 20 نفر بود که با گذر زمان با جمعيتي بيش از انتظار مواجه شديم.
وي فرآيند توليد انواع ترشيجات نظير : ترشي کلم، ترشي ليته، ترشي چغندر، ترشي گل کلم و ترشي مخلوط را بخشي از برنامه هاي خود معرفي کرد که در کنار آن نکاتي در خصوص مهارت هاي خانه داري و نحوه کيفيت بخشي به طبخ انواع غذاهاي خانگي ارائه شد.
وي در پايان ضمن تشکر از ارگان هاي همکار در برگزاري اين دوره خواستار تداوم برگزاري اين قبيل برنامه ها شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها