رونمايي از نمادهاي آموزش الکترونيک توسط معاون استاندار چهارمحال و بختياري در همايش تخصصي فناوري اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزشهاي مهارتي

کد خبر: 41540 تاریخ انتشار: 1395/12/11
نمایش: 693
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، توسط سليماني معاون محترم هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار در همايش تخصصي فناوري اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزشهاي مهارتي از نماد آموزش الکترونيک رونمايي شد.
در اين نشست تقي مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به نقش بي بديل فناوريهاي نوين و مهارتهاي مبتني بر فضاي مجازي در توسعه اشتغال استان، به تبيين برنامه هاي سازمان در راستاي حضور موثر درحوزه آموزشهاي فضاي مجازي پرداخت.
تقي پور بازار مناسب در اين حوزه را يادآور شد و افزود در اين راستا سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ضمن استقرار سامانه نشان مهارت آموزي الکترونيک (نما) با هدف نظارت بر تارنماهاي فعال در حوزه آموزش هاي مهارت و سامانه ساماندهي محتواي آموزشي مهارت به منظور سازماندهي حوزه محتواي آموزش هاي مهارتي (ديجيتال) طراحي نموده است.
وي افزود اين نماد ضمن ايجاد فرصت جهت افرادي که تمايل به ارائه توانمندي خود در زمينه مهارت هاي محتواي الکترونيک دارند فضايي را براي جوانان ايجاد مي نمايد تا آموزش هاي مهارتي را پيگيري کنند .
مدير کل آموزش فني و حرفه اي افزود پس از اجراي کامل اين طرح هر فرد يا مؤسسه اي که بخواهد آموزشي را در فضاي مجازي و يا حضوري پيگيري کند با مشاهده اين نماد از اصالت و استاندارد بودن آموزش مطمئن مي شود.
در ادامه سيامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار با اشاره به نقش موثر آموزش در توسعه استان ، ، توجه ويژه اداره کل آموزش فني و حرفه اي را به توسعه آموزشها در حوزه فضاي مجازي را قابل تقدير دانست و افزود با رويکرد مناسبي که اين اداره کل در زمينه ارائه آموزشهاي نوين و نياز روز بازار دارد اميد است سهم قابل توجهي از بيکاران با فراگيري مهارتهاي متناسب با فناوريهاي نوين ، جذب اين حوزه شوند.
سپس بلالي مدير کل فناوري ارتباطات و فناوري اطلاعات استان ضمن تبيين برنامه هاي اين اداره کل در زمينه توسعه فضاي فناوري اطلاعات استان به بيان نمنونه هاي موفق کارآفريني در اين حوزه پرداخت و از حمايت اين اداره کل از برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي استان در اين حوزه خبر داد.
در ادامه اين همايش توسط معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار از نشان مهارت آموزي الکترونيک (نما) رونمايي بعمل آمد.
سپس زمانيان مسئول خدمات ماشيني اداره کل ضمن بيان برنامه هاي سازمان در اين حوزه به تشريح برنامه هاي اداره کل در زمينه الزامات و نمادهاي آموزش الکترونيک (نما – شميم) ، توليد محتواي الکترونيکي ، فيلمهاي آموزشي 360 درجه ، شبيه سازها و واقعيت مجازي  و شبکه فعالان مهارتي پرداخت .
گفتني است اين همايش با حضور معاون استاندار، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ،مدير کل فناوري اطلاعات و ارتباطات و جمعي از مديران استاني ، روسا ، کارشناسان و مربيان آموزش فني و حرفه اي استان و مجموعه آموزشگاهها ي آزاد فني و حرفه اي  و فعالان حوزه it استان برگزار گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها