ارائه گزارش مدير کل آموزش فني و حرفه اي در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 41550 تاریخ انتشار: 1395/12/22 12:46:21
نمایش: 2327
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري ، تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در کارگروه اشتغال استان که با حضور استاندار و مديران دستگاههاي اجرايي برگزار گرديد ، گزارشي از روند ارائه آموزشهاي مهارتي در استان ارائه نمود.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين جلسه ضمن اشاره به تحقق 100 درصدي تعهد اشتغال اين اداره کل ، به بيان لزوم ساماندهي سهميه اشتغال دستگاههاي اجرايي استان پرداخت .
تقي پور افزود مجموعه آموزش هاي فني و حرفه اي با توجه به توانمندي‌هاي خود در حوزه آموزش و ارتقا مهارت و با هدف توسعه کارآفريني و تسريع فرآيند راه اندازي كسب و كار در جامعه ، اجراي طرح هاي متنوع آموزشي را در برنامه كار خود قرار داده و در اين زمينه از ظرفيت هاي موجود در بخش هاي  دولتي و خصوصي، كارآفرينان، نخبگان، صاحبان صنايع، بخش تعاون و بانک ها در جهت راه اندازي کارگاههاي توليدي و توسعه اشتغال استفاده نموده است. 
وي در ادامه با ارائه عملکرد 11 ماهه اين اداره کل در بخشهاي مختلف ، از آمادگي اين اداره کل جهت تعامل با ساير دستگاههاي ذيربط در راستاي توسعه مهارت در استان خبر داد.
در اين جلسه استاندار ضمن تقدير از فعاليتهاي صورت گرفته ، با بيان اينکه اين استان در مقايسه با وضعيت کلان کشور در وضعيت مناسبي قرار دارد، افزود خدمات خوبي از سوي دولت يازدهم به مردم استان ارائه شده است و دولتمردان تمام تلاش خود را در خدمت رساني به مردم به کار گرفته اند که جاي قدرداني دارد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها