مديرکل آموزش فني و حرفه اي درديدار با نماينده محترم ولي فقيه در استان خواستار استفاده از ظرفيتهاي تريبون نماز جمعه جهت نهادينه سازي فرهنگ مهارت ، توليد و اشتغال شد.

کد خبر: 41555 تاریخ انتشار: 1396/01/16 09:06:58
نمایش: 1773
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مديرکل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از کارکنان با نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار نمودند.
تقي پور در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين نکونام نماينده محترم ولي فقيه دراستان و امام جمعه شهرکرد ضمن ارائه گزارشي از فعاليتها و برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي  افزود : مجموعه آموزش فنـي و حرفه اي استان در راستاي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در نامگذاري سال با مضمون اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال و در راستاي سند توسعه استان و با استفاده از امکانات و تجهيزات به روز و پيشرفته خود در عرصه هاي مختلف آموزشي به هم استانيهاي عزيز خدمت رساني مي نمايد.
وي با اشاره به نقش آموزشهاي فني و حرفه اي در توانمند سازي مهارتي جامعه ، نقش آموزش و مهارت آموزي را در توسعه اشتغال انکارناپذير دانست و خواستار استفاده از ظرفيتهاي تريبونهاي نماز جمعه جهت نهادينه سازي فرهنگ مهارت ، توليد و اشتغال شد.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام نيز در اين ديدار با اشاره به اينکه بايد مصرف  کالاهاي داخلي را رونق بدهيم افزود سال جاري بايد سال کار و تلاش با نگاه داخلي باشد و هدف اين باشد که مصرف  کالاهاي داخلي را رونق بدهيم. ما نيازمند اقتصادمقاومتي هستيم ويکي از بخش هاي مهم  اقتصادمقاومتي استفاده از کالاهاي داخلي با کيفيت است .
نماينده محترم ولي فقيه دراستان و امام جمعه شهرکرد افزود مسئولين نيزکمک کنند و توليد را تقويت نموده و در عرصه‌هاي  مختلف توليدي پشتيبان و ياري‌گر باشند و زمينه صادرات محصولات را فراهم کنند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها