تمام تلاش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه آموزش های کاربردی و مثمر ثمر برای جامعه

کد خبر: 422 تاریخ انتشار: 1392/12/19
نمایش: 2442
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای شورای شهر فرخشهر با مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اهداف و رسالت های سازمازن آموزش فنی و حرفه ای و عملکرد این اداره کل خاطر نشان ساخت، سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور وابسته به وزارت كار و امور اجتماعي بر اساس ماده 151 قانون برنامه سوم، متولي آموزش هاي فني و حرفه اي كوتاه مدت بوده كه فعاليت هاي آموزشي خود را در دو بخش دولتي و غير دولتي سازماندهي نموده است. این سازمان در واقع مهمترین کانون مهارتی و کاربردی کشور و مرتبط با سازمان بین المللی کار ILO  می‌باشد و به دلیل رسالت قانونی خود در ساختار نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای دارد و به عضویت رسمی سازمان جهانی آموزشهای مهارتی (TVTO) درآمده است .

نورالله سعیدی در ادامه گفت: آموزش های فنی و حرفه ای انجام فعالیت هایی است که می تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده نماید یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد، در واقع خصوصیت این آموزش ها، نوعی پرورش "کارآفرین" است، به این معنی که افراد پس از کسب مهارت و تخصص دانش فنی، قادر خواهند بود که فرصت های شغلی مناسبی را به دست آورند و یا در نهایت فرصت شغلی ایجاد نمایند.

ایشان در خاتمه بیان کرد: سعی و تلاش سازمان آموزش فنی و حرفه ای، آموزش های است که بر اساس آمایش سرزمینی باشد تا آموزش های کاربردی و مثمر ثمر تری برای جامعه  لحاظ گردد.

در ادامه این نشست رئیس شورای شهر فرخشهر با تشکر از این اداره کل بابت حضور موثر و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در شهر فرخشهر خواستار ارائه و تنوع بیشتر این آموزش ها گردید.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها