نخستین جشنواره ملی عکس" مهارت و زنان" از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می گردد

کد خبر: 430 تاریخ انتشار: 1393/02/04
نمایش: 1556
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چپهارمحال و بختیاری، نخستین جشنواره ملی عکس" مهارت و زنان" از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار میگردد.

مدیر واحد روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: در راستای برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی،  با موضوع مهارت و زنان برگزار میگردد .

مرتضی محمدیان در ادامه خاطر نشان ساخت، محورهای این جشنواره ،  مهارت آموزي و زنان - مهارت ،زنان و كارآفريني- مهارت، زن و صنعت-   مهارت، زن و كشاورزي- مهارت و زنان روستايي و عشاير- مهارت، زن و خانواده -   مهارت و مادر می باشد.

ایشان در ادامه بیان داشت: علاقمندان جهت اطلاع رسانی از مراحل مختلف و شرایط شرکت در این جشنواره ملی از جمله ؛ نتايج داوري اوليه و نفرات برگزيده جشنواره میتوانند به پایگاه اینترنتی www.irantvto.ir  و www.peykemaharat.ir مراجعه نمایند.

محمدیان در پایان گفت:به نفر اول: ديپلم افتخار و مبلغ 15 ميليون ريال، نفر دوم : ديپلم افتخار و مبلغ 10 ميليون ريال و نفر سوم:ديپلم افتخار و 5 ميليون ريال و در اين جشنواره يك جايزه با رأي هيأت داوران به بهترين كار كارآموزان مراكز فني و حرفه اي در هر محور تعلق خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها