نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد :

کد خبر: 431 تاریخ انتشار: 1393/02/09
نمایش: 1366
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل، معاونان، کارکنان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بمناسبت هفنه کار و کارگر دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان با برشمردن آموزش هایی که در این اداره کل برای متقاضیان ارائه می شود، خاطر نشان ساخت از آنجا که بزرگترین رسالت این سازمان ارائه آموزش های مهارتی و فنی به مخاطبین خود برای داشتن افرادی با توانایی های عملی بالاست، توانسته ایم با لطف خداوند منان و همکاری کارکنان و مربیان پرتلاش و خدوم این اداره کل به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

نورالله سعیدی با اشاره به فرهنگ کار و کارگری بیان کرد، کار و مقوله کارآفرینی در فرهنگ دینی و اسلامی ما از جایگاه ممتازی برخوردار است و اهمیت این جایگاه از تعداد فراوان احادیث و روایات پیرامون کار و کارگر به خوبی روشن است.

در ادامه حجته السلام و المسلمین حاج آقای نکونام نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تبریک هفته مشاغل بیان کرد: بی شک هیچ کار مهم و با ارزشی محقق نمی شود مگر آنکه بر اساس توانایی های علمی و اندوخته های عملی باشد.

ایشان در ادامه گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرموده اند: استقلال يك كشور، وابسته‏ به كار است و هيچ كشور و هيچ ملتي با بيكارگي، تن‏پروري و بي‏اعتنائي به كار به جائي نخواهد رسيد و هر كسي دست يك كارگر را ببوسد، يك حركت صواب و صحيح انجام داده است؛ براي اينكه يك وسيله براي استقلال ملت خود و كشور خود را تجليل كرده است. كار، اينقدر ارزش دارد.

حجته السلام و المسلمین حاج آقای نکونام بابیان سه اصل مهم در زمینه مشاغل گفت: کار، کارگر و تولید سه اصلی هستند که مسئولین و مدیران باید به آن توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه گفت: امنیت شغلی و روحی قشر کارگر را از مهمترین دغدغه مدیران برشمرد و بیان داشت: تا زمانی که این مهم حل نشود اساس فرهنگ کار و کارگری با چالشی اساسی روبرو خواهد بود.

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در انتها نیز بیان کرد:  برای تحقق شعار سال 93، ( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) تلاش مشترک مسئولان و آحاد مردم  را ضروری دانست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها