کارشناس مسئول آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری:هفتة معرفی مشاغل، زمان بسیار خوبی است تا دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی با مشاغل گوناگون و لزوم وجود آنها در جامعه آشنا شوند.

کد خبر: 434 تاریخ انتشار: 1393/02/10
نمایش: 640
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری کارشناس مسئول آموزش این اداره کل لزوم شناخت مشاغل را برای نوجوانان و جوانان الزامی دانست.

کارشناس مسئول آموزش این اداره کل که در جمع دانش آموزان مدرسه صفرپور شهرکرد حضور پیدا کرده بود، بیان کرد: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود نسبت به انتخاب رشتة تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقة آنها می شود، اقدام نمایند.

حمیدرضا بهرامیان در ادامه گفت: انسان در طول زندگی، با انتخاب های مهم و سرنوشت سازی روبرو است که انتخاب شغل یکی از اساسی ترین انتخابات هر شخص می باشد، چرا که در سرنوشت فردی و اجتماعی آن نقش و تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ایشان در ادامه گفت: زمانی می توانیم انتخاب شغل مناسبی داشته باشیم که با همه جوانبی که اشاره کردیم، تصمیم گیری مناسب و آگاهانه ای داشته باشیم. وی با اشاره به فرموده حضرت علی(ع) که می فرمایند: آفت علم عمل نكردن به آن است پس نتیجه می گیریم که کار کردن دارای جایگاهی بس والا در میان بزرگان دارد.

بهرامیان در پایان با اشاره به اهم فعالیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کشور و اهداف و رسالت های این سازمان خاطر نشان کرد: بزرگان معتقدند که سرچشمه و دالان اشتغال از آموزش های فنی و حرفه ای نشات میگرد و با برشمردن برخی از رشته های مورد آموزش در این اداره کل، جوانان را به یادگیری آموزش های مهارتی که ابزرای سودمند برای جامعه است تشویق و ترغیب کرد.

شایان ذکر است، هفتة معرفی مشاغل هر ساله در هفتة اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها