مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و دبیرکمیته راهبردی آموزش و توانمندسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به طور متوسط سالانه بیش از یک میلیون نفر آموزش های مهارت های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.

کد خبر: 436 تاریخ انتشار: 1393/02/13
نمایش: 527
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مهندس علی فروزش مدیرکل امور اداری و منابع انسانی ودبیرکمیته راهبردی آموزش و توانمندسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به استان گفت: 600 مرکز آموزش دولتی و 15 هزار مرکز آموزشی غیردولتی در کشور، در خصوص آموزش به فراگیران فنی و حرفه ای فعالیت می کنند.

مهندس فروزش، مراکز فعال در بیش از دو هزار و 500 سرفصل آموزشی رشته های فنی و حرفه ای، کارآموزان مورد نیاز بازار کار را تربیت می کند.

وی توسعه آموزش به کارآموزان در پادگان ها، زندان ها، مشاغل خانگی و روستاییان را از برنامه های این سازمان بیان و اضافه کرد: اعطای تسهیلات برای ایجاد و توسعه اشتغال به متقاضیان فنی و حرفه ای از برنامه های این سازمان است.

ایشان که بمنظور دیدار از روند برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در کشور به شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری سفر کرده بود خاطر نشان ساخت، در کشور هشت هزار و 300 نفر در این مرحله با یکدیگر رقابت می کنند که از این مجموع، پنج هزار و  300نفر آن را آقایان و مابقی را شرکت کنندگان خانم تشکیل می دهد.

شایان ذکر است، مرحله کشوری مسابقات، مهرماه امسال برگزار شده و مسابقات جهانی پانزدهمیمن دوره ملی مهارت سال میلادی آینده در برزیل برگزار می شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها