رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به روز رسانی دانش روا بط عمومی ها را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری دانست.

کد خبر: 440 تاریخ انتشار: 1393/02/30
نمایش: 1377
اخبار

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری دکتر کورش پرند در همایش روابط عمومی های سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور که از 25 تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس در شیراز برگزار شد، بر جایگاه مهم روابط عمومی ها در تحقق اهداف این سازمان تأکید کرد.

دکتر پرند بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تدوین دیپلماسی مهارت را در اولویت برنامه های خود قرار داده است است تا در عرصه ارتباطات بین الملل با استفاده از آموزش های مهارتی موثر واقع شویم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: این سازمان در حوزه اشتغال از سال 1391 برنامه های خود را تدوین کرده است و برنامه ریزی منسجم در حوزه اطلاع رسانی برای ترسیم برنامه های سیاست های اشتغال توسط روابط عمومی های ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور ضروری است. دکتر پرند بیان داشت: با توجه به شعارسال با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی" که زیر بنای آن اشتغال است روابط عمومی ها باید در این حوزه با برنامه ریزی جامع سرمایه گزاری کنند.

وی ادامه داد: برای این که جهت گیری مناسب و شبکه ای صورت گیرد، آشنایی کامل روابط عمومی ها با بسته سیاستی- اجرایی اشتغال که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده است و 15 راهبرد اساسی را شامل می شود لازم است. دکتر پرند افزود: 15 راهبرد بسته سیاستی- اجرایی اشتغال بیشترین ارتباط را با برنامه ها و فعالیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دارند و با توجه به ظرفیت های موجود این سازمان تحقق کامل آن ها نیازمند خودباوری و اعتماد به نفس است. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان داشت: در بحث الگوی آموزشی محصول محور؛ آموزش، تولید و فروش اقدامات خوبی صورت گرفته است و در اجرای این الگو، توانمندی های کارآفرینان، صاحبان سرمایه، نخبگان، بخش تعاون، صندوق مهر امام رضا (ع)، سازمان بهزیستی، معاونت اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و .... به کار گرفته شده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه تصریح کرد: آموزش های محصول محور در رشته های قالی بافی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، نساجی و پوشاک، گیاهان دارویی، بازاریابی و برندسازی با تشکیل کمیته لازم در حال اجرا هستند و روابط عمومی ها در راستای اطلاع رسانی مناسب نقش مهم وکلیدی دارند.

 دکتر پرند تأکید کرد: انجام برنامه ریزی مناسب برای اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستلزم بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی مربیان، روسای مراکز و مسوولان ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور است. رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید داشت: تدوین سند راهبردی مهارت و فناوری در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بعنوان نقشه راه این سازمان از اقدامات ارزشمندی است که صورت گرفته و می تواند بعنوان یکی از اسناد بالادستی به همراه سیاست های اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بسته سیاسی اجرایی اشتغال برای تدوین سند راهبردی روابط عمومی های ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور لحاظ شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها