مدیرکل دفتر آموزش در صنایع سازمان فنی و حرفه ای کشور: چهارمحال وبختیاری پایلوت طرح آموزش مراکز ارتقاء مهارت شد

کد خبر: 447 تاریخ انتشار: 1393/03/26
نمایش: 1349
اخبار

مدیرکل دفتر آموزش در صنایع سازمان فنی و حرفه ای کشور در شهرکرد گفت: مراکز آموزش در مهارت چهارمحال و بختیاری به عنوان مراکز پایلوت اجرای طرح آموزش در مراکز ارتقاء مهارت کشور انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان،ˈسیعد زمانیˈ اجرای آموزش درمراکز ارتقاء مهارت درشرکت شهرک های صنعتی استان افزود: مراکز ارتقاء مهارت به آموزش فنی وحرفه ای ارتقاء مهارت و بازآموزی فعالان بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی می پردازد.

وی گفت: ایجاد این مراکز از سال 87 آغاز شده و تاکنون 36 مرکز ارتقاء مهارت در کشور فعال شده که از این تعداد دو مرکز در شهرکرد و بروجن قرار دارد.

زمانی اظهار داشت: این مراکز با همکاری شرکت شهرک های صنعتی در استان ها فعال شده و هم اکنون تفاهم نامه اجرای دوره های آموزشی دراین مراکز در حال انعقاد است که به صورت پایلوت در استان چهارمحال وبختیاری آغاز
می شود
.

وی از فعالیت 142مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی که خاص صنایع و بخش های اقتصادی و اتحادیه های صنعتی کشور است خبرداد وگفت: این آمادگی وجود دارد تا برای بنگاه های اقتصادی، اتحادیه ها و مجامع امور صنعتی مجور مراکز آموزشی صادر شود.

 در نشست مشترکی که بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد تاکید بر همکاری متقابل بر بحث آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در شهرک های صنعتی استان شد.

 در پایان این نشست نیز بازدیدی از مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار واقع در قطب صنعتی شهرکرد صورت گرفت.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها