برگزاری جشن بزرگ مهارت و فناوری در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 45 تاریخ انتشار: 1390/05/04
نمایش: 1387
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال بختیاری ، جشن بزرگ مهارت و فناوری به مناسبت 6 مرداد روز ملی مهارت و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای و با حضور کلیه کارکنان و خانواده های ایشان و کارآموزان در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید .
نورالله سعیدی مدیرکل دراین جلسه ضمن تبریک و خیرمقدم به حاضرین در جلسه به ارائه عملکرد آموزشی و تبیین نظام ملی مهارت و فناوری پرداخت.
در ادامه جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری جلالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ضمن تشکر از مدیر کل به لحاظ برگزاری چنین برنامه هایی و دعوت از همکاران و خانواده ها ، بازنشستگا ن و کارآموزان ، هفته ملی مهارت و آموزشهای فنی و حرفه ای را به کلیه کارکنان تلاشگر این سازمان تبریک گفتند .
جلالی در ابتدا با یاد ذکر و نام امام خمینی رحمت الله علیه ، امام را پرچم دار مبارزه با رژیم طاغوت معفی کردند و اضافه کردند علیرغم اینکه امام در آن زمان بالای 60 سال سن داشت ولی با روحیه انقلابی و با نشاط انقلاب را رهبری کردو سکان هدایت تمام جوانب جامعه را به دست گرفت .
ایشان در قسمت دوم سخنانشان به آموزشهای فنی و حرفه ای و نقش آن در جامعه اشاره داشتند و گفتند که امروز هیچ فعالیتی بدون پشتوانه آموزش نمی تواند موفق باشد . در زمانهای قدیم معمولا کسی که پدرش دامدار و یا کشاورز بود آموزش را به فرزندانش منتقل می کرد .
اما امروز به دلیل تنوع مشاغل و نیازمندی جامعه و وضعیت امروز بشر و پیشرفت تکنولوژی یک برنامه ریزی مناسب صورت گرفته و این برنامه ریزی در سازمان فنی و حرفه ای میباشد و با ر اصلی جهت آموزش و ورود به بازار کار با سازمان فنی و حرفه ای است امروز بدون آموزش فنی نمی توانید یک حرفه خوب را فرا بگیرید.اگر مردمی در کشوری تن به کار ندهند و از لحاظ اقتصادی عقب افتاده باشند معلوم است که به این گروه آموزش داده نمی شود.
اگر این مردم آموزش می دیدند سریع جذب بازار کار می شدند کسی که آموزش دیده می تواند یک کارآفرین خوب باشد کارآفرین یعنی کسی که حرفه یا شغلی را آموزش گرفته و دامنه کارآن گسترده شده دست به کارآفرینی زده و باعث اشتغالزایی خود و دیگران بوده است واگر بخواهیم یک جامعه علمی و با نشاط باشیم به آموزش توجه کنیم
سپس برنامه های نمایش ، سرود، موسیقی محلی و.... اجرا گردید
در انتهای برنامه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ، معاون آموزش و پژوهش ، سرپرست معاونت اداری پشتیبانی و رئیس اداره آموزش و پژوهش هدایایی به بازنشستگان ، مدیران آموزشگاههای آزاد و روسای مراکز فنی و حرفه ای برندگان مسابقات برگزار شده و فرزندان پرسنل تقدیم گردید .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها