معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری : مجموعه فنی و حرفه ای در استان فعال ، اثر بخش و زمینه ساز ایجاد اشتغال

کد خبر: 462 تاریخ انتشار: 1393/04/19
نمایش: 1390
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، در راستای پیگیری امور آموزش فعالان بخش صنعت ساختمان استان و فعالیتها و برنامه های اداره کل ، نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و معاون عمرانی استاندار برگزارشد.

دراین نشست تقی پورمدیرکل آموزش فنی وحرفه ای ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای استان ، از بازنگری در ارائه آموزشهای مهارتی  در استان خبر داد ، وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی در راستای سند چشم انداز و با توجه به سند آمایش ، بر بومی سازی آموزشها تاکید نمود.

وی در ادامه با ارائه طرحی جدید در حوزه آموزش فعالان بخش صنعت ساختمان ، رویکرد جدید فنی و حرفه ای استان در این بخش را تعامل با دستگاههای مرتبط در جهت ایجاد سازو کار قانونی جهت نهادینه شدن فرایند آموزش و بکارگیری فعالان در این بخش دانست.

در ادامه امیری  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فنی و حرفه ای استان را مجموعه ای اثر بخش و اثر گذار دانست که در تعاملا ت استانی تاثیر گذار است ، وی با تاکید بر ارائه آموزشها در اقصی نقاط استان ، خواستار اجرای نیازسنجی و بومی سازی در این حوزه گردید ، وی افزود آموزشهای مهارتی میتواند باعث ایجاد پویایی در جامعه گردد اگر، بازخورد فعالیتهای گذشته مورد توجه قرارگیرد و نهایت همکاری در بین دستگاههای مرتبط در جهت بهینه سازی امور صورت گیرد.

وی ضمن استقبال از طرح ارائه شده ، خواستار تکمیل طرح و مشخص نمودن جزئیات آن جهت ارائه درکمیته مربرطه گردید و افزود ، امید است با عزمی که در مدیریت و مجموعه فنی و حرفه ای وجود دارد ، تحول و پیشرفت قابل ملاحظه ای را در این بخش شاهد باشیم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها