دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با فرماندارشهرکرد با محوریت آموزشهای مهارتی

کد خبر: 466 تاریخ انتشار: 1393/04/20
نمایش: 1282
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ،  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولین فنی و حرفه ای با ملکپورفرماندار شهرستان شهرکرد دیدار نمودند.

تقی پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تبیین سیاستهای دولت در این زمینه  ، به تشریح نحوه ارائه آموزشهای بازار محور و عملکرد آن در حوزه اجرا پرداخت وضمن اشاره به اینکه  برخورداری از مهارت منطبق با نیاز بازار کار ضروری ترین عامل کاهش بیکاری در جامعه و بالارفتن نرخ اشتغال هدفمند بخصوص در میان قشر جوان می باشد ، بر  تلاش همه جانبه مدیریت و پرسنل در جهت ارتقاء مهارت تاکید نمود.

وی افزود دراین مجموعه درراستای ارتقای مهارت با توجه به نیاز بازار کار ، برنامه ریزی لازم صورت گرفته وآمادگی لازم جهت پاسخگویی به نیازهای آموزشی با توجه به اعلام نیاز فرمانداران و بخشداران نیز وجود دارد.

 

ملکپور فرماندار شهرکرد نیز ضمن تقدیر از مجموعه فنی و حرفه ای ، حضور این اداره کل در عرصه های مختلف آموزشی و برنامه های متنوع این اداره کل در سطح شهرستان را نشان از برنامه ریزی جامع و کامل فنی و حرفه ای در خصوص ارتقاء مهارت در این شهرستان دانست و افزود از هر نوع کمکی در جهت ارائه بیش از پیش آموزشهای فنی و حرفه ای به متقاضیان دریغ نخواهد کرد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها