شرکت بیش از 5 هزار نفر در آزمونهای 4 ماهه اول سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 468 تاریخ انتشار: 1393/04/22
نمایش: 1256
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ،  از 5859 نفر شرکت کننده در آزمونهای سنجش مهارت  این اداره ،آزمون  بعمل آمد.

محمود تقی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان  با اشاره به ثبت نام 6787 نفر در آزمونهای 4 ماهه اول سال جاری در استان افزود ، برگزاری این آزمون ها با توجه به درخواستهای مختلف از بخشهای صنوف ، قالیبافان ، صنعت ساختمان ، مراکز فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی ، زندان و پادگان ، کاردانش و ...  در کلیه شهرستانهای استان  صورت گرفته و در برگزاری آین آزمونها 271 نفر در قالب  عوامل اجرائی همکاری داشته اند.

وی افزود برنامه ریزی و اجرای این آزمونها در  در 7 مرحله و  26 حوزه امتحانی صورت گرفت و در برگزاری این آزمونها  اساتید مجرب 193 حرفه بعنوان آزمونگرو عوامل اجرایی در مراحل کتبی و عملی حضور  داشته اند.

 وی بابیان اینکه قالیبافان و فعالان بخش صنعت ساختمان بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این آزمونها را دارا می باشند افزود پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی و عملی و حداکثر پس از یکماه ، گواهینامه مهارت یا کارت صلاحیت جهت متقاضیان صادر و در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها