دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با مدیر کل دیوان محاسبات

کد خبر: 472 تاریخ انتشار: 1393/04/23
نمایش: 1382
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با مدیر کل دیوان محاسبات استان دیدار نمود.

محمود تقی پور مدیر کل ، در دیدار با حبیبی مدیر کل دیوان محاسبات استان ، ضمن تاکید بروظایف سازمان فنی و حرفه ای  در قالب اسناد بالادستی و سیاستهای دولت ، به بیان فعالیتها و برنامه های فنی و حرفه ای در استان پرداخت وافزود ، این اداره کل با استفاده پتانسیل بالای تجهیزات و نیروی انسانی متخصص ، در حوزه آموزشهای مهارتی به عموم هم استانیهای عزیز خدمت رسانی می نماید.

وی با تبیین حوزه های مختلف فعالیت فنی و حرفه ای استان ، ارتقاء منابع انسانی را اولین شرط توسعه استان دانست و افزود این مجموعه تعامل خوبی را با ادارات و سازمانهای ذیربط ایجاد نموده و با داشتن مربیان توانمند و استانداردهای آموزشی به روز و بین المللی پاسخگوی نیازهای مختلف آموزشی در استان می باشد.

در ادامه حبیبی مدیر کل دیوان محاسبات استان ضمن تقدیر از خدمت رسانی صورت گرفته ، بر تداوم و گسترش این فعالیتها تاکید نمود وافزود در راستای سبک سازی دولت و توسعه بخش خصوصی ، سازمان فنی و حرفه ای گامهای خوبی برداشته ودر فعالیتهای آتی سعی شود این روند بصورت گسترده تر ادامه یابد.

 

حبیبی با اشاره به اینکه توانمند سازی بخش خصوصی نیازمند برنامه ریزی و حمایت بخش دولتی است  افزود ، اگرخروجی آموزش مهارتی تربیت کارآفرین باشد می توانیم به هدف ایجاد اشتغال و توسعه پایدار جامعه برسیم .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها