نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با محوریت اجرائی نمودن طرح یاوران امید

کد خبر: 477 تاریخ انتشار: 1393/04/25
نمایش: 1320
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، در نشستی با حضور فرمانده سپاه استان و مدیر کل و مسئولین آموزش فنی و حرفه ای ، راهکار توسعه همکاریهای فیمابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

محمود تقی پورمدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن مثبت ارزیابی نمودن تعاملات دو مجموعه در جهت خدمات رسانی به عموم مردم ، با اشاره به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، یکی از راهکارهای تحقق این هدف را تعامل ، همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرائی دانست.

وی در ادامه با بررسی روند اجرای طرح یاوران امید، که در قالب تفاهم نامه کشوری سازمان فنی و حرفه ای با انستیتو ایزایران در استان اجرائی گردیده ، هدف از  اجرای این طرح را استفاده ازپتانسیل بخش غیر دولتی برای برگزاری دوره های آموزشی مهارتي  در راستاي ايجاد اشتغال و كارآفريني جهت خانواده كاركنان ،بازنشستگان و مستمري بگيران نيروهاي مسلح دانست.

سردارسلیمانی فرمانده سپاه استان نیز ضمن تقدیر از حضورفعال فنی و حرفه ای دراقصی نقاط استان ،بااشاره به جزئیاتی در خصوص طرح یاوران امید افزود ، با توجه به توانمندی های  دو مجموعه و  با استفاده از امکانات ، تجهیزات و نیروی متخصص و فضاهای آموزشی موجود می توان ضمن ایجاد هم افزایی ، گامهای بلندی در جهت خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه برداشت و منشا و محور ایجاد و توسعه فرهنگ کار و تلاش بود.

 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها