برگزاری مرحله استانی دوازدهمین المپیاد ملی مهارت در استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 48 تاریخ انتشار: 1390/05/06
نمایش: 2570
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فنی و حرفه اي استان چهارمحال و بختیاری ، مرحله استانی المپیاد ملی مهارت با حضور 64 شرکت کننده در 20 رشته برگزار شد.
قهرمان آماره دبیر دوازدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در استان با بیان اینکه مرحله استاني دوازدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در روزهاي سي ام و سي و يكم تيرماه سال جاري برگزار گردید افزود شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در رشته های جوشکاری، الکترونیک ، آجر چینی ،گرافیک ، شیرینی پزی،گرافیک، ساخت و تولید ، تراش و فرز CNC ، جوشکاری ، فناوری اطلاعات با گرایش پشتیبانی شبکه ، تعمیر لوازم خانگی سرد کننده و خیاطی ، تاسیسات الکتریکی ، کنترل صنعتی ، رباتیک ، منبت کاری ، کابینت ساز چوبی ، درب و پنجره ساز چوبی ، فناوری اطلاعات با گرایش کاربرد نرم افزارها و کاشیکاری کف و دیوار بمدت دو روز و با اجرای پروژه های عملی به رقابت پرداختند.
فرامرزی کارشناس المپیاد نیز با اعلام اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات اردیبهشت ماه سالجاری با شرکت 107 نفر برگزار گردیده بود. افزود از تعداد 64 نفر شرکت کننده که در 20رشته به رقابت پرداختند 14 نفر موفق به کسب حد نصاب 70 از 100 امتیاز شدند و به مرحله کشور ی که در آذرماه سال جاری برگزار می گردد ، راه یافتند.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها