برگزاري نشست هم انديشي جهت بررسي راهکارهاي حضور منسجم تيم اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در المپياد ملي مهارت

کد خبر: 480 تاریخ انتشار: 1393/04/30 16:07:28
نمایش: 789
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نشست هم انديشي و بررسي راهکارهاي حضور مقتدر در مسايقات ملي مهارت با حضور مديرکل، معاونان و جمعي از کارشناسان، مربيان و کارآموزان المپياد برگزار گرديد.

در اين نشست قهرمان آماره دبير استاني المپياد ، ضمن تقدير از مربيان و کارآموزان برتر سال گذشته ، گزارشي از روند اجراي اردوهاي المپياد در استان ارائه نمود وافزود ، در راستاي پشتيباني و حمايت بيش از پيش در زمينه خريد تجهيزات و مواد اوليه مورد نياز کارآموزان و کارشناسان هماهنگي لازم با مسئولين ذيربط صورت گرفته است.

وي افزود، در صورت برنامه ريزي منسجم و همکاري و هماهنگي کليه واحد ها و تکيه بر توانمنديهاي نخبگان استان،مي توانيم جايگاهي مناسب در اين زمينه در کشور پيدا کنيم، و براي تحقق اين امر از کليه امکانات و ظرفيتهاي داخلي استفاده مي کنيم.

در ادامه کارشناسان حاضر در جلسه ضمن استقبال از برگزاري اين نشست ،  به بيان نقطه نظرات خود پرداختند و بر آسيب شناسي و رفع نقاط ضعف دوره هاي گذشته تاکيد نموده و حمايت همه جانبه ي مجموعه را در جهت حضور پرقدرت در المپياد خواستار شدند.

تغيير در نحوه انتخاب کارآموز از تاکيد بر کسب مقام ، به کشف استعداد هاي برتر استان و کمک به رشد و بالندگي نخبگان استان، ايجاد انگيزه براي مربيان و کارآموزان، استفاده از تجربيات مربيان موفق در سطح استان و خارج از استان، تعامل با استانهاي برتر، آشنايي با قوانين و دستورالعملهاي مربوطه و ... از نکات مطرح شده توسط کارشناسان بود.

در ادامه تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تاکيد بر لزوم تعامل با موسسات آموزش عالي ، اصناف ، آموزشگاهها ي آزاد فني و حرفه اي و ساير دستگاههاي مرتبط ، در خصوص کشف افراد مستعد ، نخبگان و استعدادها در حوزه آموزشهاي مهارتي ، پيشنهاد تشکيل کميته کارشناسي و برنامه ريزي ، با حضور دبير و کارشناس المپياد وکارشناسان با تجربه المپياد دراستان را ارائه نمود که مورد استقبال حاضرين قرار گرفت .

وي افزود از اين پس کليه تصميمات ، برنامه ريزي هاي آموزشي و مالي صورت گرفته با نظر اين کميته بررسي و اجرايي مي گردد و همچنين کليه کارشناسان جهت هماهنگي امور مالي ، نيازهاي خود را اعم از تجهيزات و مواد مصرفي به اين کميته اعلام مي نمايند.

در ادامه دبير استاني المپياد از تغيير برخي قوانين و آيين نامه هاي برگزاري المپياد خبر داد وافزود ، ضروري است کارآموزان و کارشناسان با مراجعه به سايت مربوطه در جريان اخبار و اطلاعيه هاي اين مسابقات قرار گيرند.

وي در انتها 29 تيرماه را زمان آغاز اردوي استاني اعلام نمود و از تدارک بازديد از امکانات و کارگاههاي مرکز تربيت مربي کرج به عنوان مکان اصلي برگزاري مسابقات ملي مهارت خبر داد.

 

 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها