بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان و نشست با پرسنل مرکز

بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان و نشست با پرسنل مرکز

بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان و نشست با پرسنل مرکز

کد خبر: 51567 تاریخ انتشار: 1396/01/27
نمایش: 1811
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در نشستي صميمي با رياست، پرسنل، مربيان و مديران آموزشگاههاي آزاد مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان به بررسي روند ارائه آموزشهاي مهارتي در اين مرکز پرداخت.
ابتدا انصاري رئيس مرکز به بيان عملکرد سال 95 پرداخت و در ادامه کارکنان به بيان نظرات، پيشنهادات، مسائل و مشکلات اداري و آموزشي  پرداختند.
در ادامه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک سال نو و تقدير از فعاليتهاي مجموعه آموزش فني و حرفه اي فارسان گفت: بهار هميشه با تغيير همراه است و اين تغيير و تحول هر ساله آيه اي از آيات الهي است. ما نيز بايد از اين آيات الهي درس بگيريم و شروعي تازه و نو براي زندگي و کار خود داشته باشيم.
وي افزود: سال جديد مزين شده است به سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال و اين سياستگذاري ارتباط غير مستقيمي با ارائه آموزشهاي فني و حرفه اي در راستاي توسعه اشتغال دارد. هدف مجموعه آموزش فني و حرفه اي استان ايجاد بستري براي اشتغال و توليد است و اين امر با توجه به پتانسيل بالاي مجموعه از لحاظ منابع انساني و تجهيزات در هر دو بخش دولتي و خصوصي و در حوزه هاي مختلف صنعت، خدمات، فرهنگ و کشاورزي دست يافتني است.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه افزود: با پتانسيل مناسبي که در اين مرکز با توجه به حضور مربيان و کادر اداري با تجربه وجود دارد، اميد است بتواند ضمن اجراي تعهد آموزشي نقش موثري در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان داشته باشد. وي همچنين اطمينان خاطر داد که مسئولين سازمان برنامه هاي تقويت بنيه معيشتي کارکنان را به جد دنبال مي نمايند.
وي تأکيد کرد که در سال جديد مباحث مربوط به روستاي بدون بيکار به جد پيگيري شود و روستاهاي بيشتري را تحت حمايت اين طرح قرار دهيم.
تقي پور در پايان پس از پاسخگويي به سوالات مديران آموزشگاههاي آزاد گفت: بخش خصوصي تأثير به سزايي بر روند اجراي سياستهاي سازمان دارد و مربيان و مديران آموزشگاههاي آزاد اگر پيشنهاد يا طرحي در خصوص ارتقا بهره وري آموزشها در نظر دارند به جلسات هيئت نظارت استان ارائه نمايند.

 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها