ارائه عملکرد سال 95 و تبيين برنامه هاي سال 96 اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي

ارائه عملکرد سال 95 و تبيين برنامه هاي سال 96 اداره آموزش، پژوهش و برنامه ريزي

ارائه عملکرد سال 95 و تبیین برنامه های سال 96 اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی

کد خبر: 51574 تاریخ انتشار: 1396/01/29
نمایش: 1106
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، جلسه هم انديشي و تبيين برنامه هاي سال 96 معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ريزي در تاريخ 96/1/29  در دفتر مدير کل با حضور مدير کل، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي، مسئول ارزيابي و کارکنان اداره آموزش برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ابتداي جلسه ضمن تقدير و تشکر از فعاليتهاي صورت گرفته در سال 95 در اداره آموزش به اين نکته اشاره نمودند که با توجه به اين که آموزش، نوک پيکان برنامه ها و سياست هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي است بايد جهت برنامه ريزي، تدوين و اجراي آموزشهاي خود متناسب با شعار سال که اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال است حرکت نموده و در اين راست عمل نمايد.
تقي پور هدف از برگزاري اين جلسات و هم انديشي ها را ارائه برنامه ها و پيشنهادها و طرح ها در فضاي دوستانه و علمي واحدها متناسب با فعاليت ها وتخصص آنها دانست که از آن نمونه طرح موفق روستاي بدون بيکار را نام برد که توسط رئيس جمهور به عنوان يک طرح ملي در سراسر کشور قابليت اجرايي پيدا نمود. در ادامه اعضاء به بيان برنامه ها و دغدغه ها، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهديدها در واحد آموزش پرداختند و نتايج خوبي حاصل شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها