مراسم توديع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان برگزار شد

مراسم توديع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان لردگان برگزار شد

کد خبر: 51576 تاریخ انتشار: 1396/02/02
نمایش: 2681
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مراسم توديع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان با حضور معاون فرماندار شهرستان لردگان، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان لردگان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، جمعي از رؤساي ادارات اين شهرستان و پرسنل مرکز، در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان برگزار شد.
در اين مراسم با صدور حکمي از سوي محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، رمضان خالدي را به عنوان سرپرست  جديد مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان منصوب و از تلاش‌هاي حيدر اسدي رئيس پيشين اين مرکز تشکر و قدرداني شد.
در ابتدا معاون فرمانداري شهرستان لردگان ضمن خير مقدم و تشکر از حاضرين گفت: اين را به روشني مي دانيم که چيزي غير از زحمت و مسئوليت نصيب مديران نمي شود و اميدواريم همه مسئولين و مديران با عنايت پروردگار در کار و وظيفه خود موفق و پيروز باشند. حسين پور براي آقاي اسدي آرزوي توفيق و موفقيت در همه مراحل زندگي را کرد و از آقاي خالدي نيز خواست که با تلاش و کوشش در کار و جديت در انجام امور باعث رشد و تعالي آموزشهاي فني و حرفه اي اين شهرستان شود.
حسين پور معاون فرماندار در ادامه به بحث انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري اشاره کرد و در ادامه گفت: به فرموده امام راحل (ره) ميزان رأي ملت است و بايد از رأي ملت دفاع کرد و ناديده گرفتن رأي مردم حق الناس است. همچنين خواستار حضور گسترده و همه جانبه مردم را در اين انتخابات شد و حضور آنان را يک همايش ملي و ميهني لقب داد.
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، در اين مراسم طي سخناني ضمن تقدير و تشکر از زحمات حيدر اسدي، حضور خالدي را به عنوان يکي از رؤساي مراکز اين اداره کل تبريک گفت و تصريح کرد: قطعاً برگزاري اينگونه مراسم و مناسبت‌ها به عنوان مراسم توديع و معارفه نيست بلکه به نوعي جابجايي مسئوليت هاست.
تقي پور همچنين با اشاره به اولويت اصلي و اشاره به شعار سال جديد "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" گفت: قطعاً با اين اولويت و محور کاري و اهميت ويژه اين شعار، آموزشهاي فني و حرفه اي در اين سال مي تواند راهي باشد براي اجراي هر چه صحيح تر و سالم تر سياستهاي سازمان. تا بتوانيم ايجاد بستري مناسب و زيربنايي استوار براي ايجاد اشتغال داشته باشيم. همه تلاش مجموعه مديران سازمان نيز بر اين است  فارغ از مسائل حاشيه اي به شعارهاي اصلي اين سازمان "دانش، بينش و مهارت" که همانا اساسي ترين پايه براي آموزشهاي فني و حرفه اي است بپردازند.
تقي پور همچنين به اقدامات اخير اين سازمان در راستاي اقتصاد مقاومتي، توجه به مشکلات و محدوديتها به ويژه در روستاها و مناطق فاقد شغل پرداخت و اشاره به طرح روستاي بدون بي کار نمود که در سال 95 تفاهمنامه اي فيمابين استانداري، اداره کل آموزش فني و حرفه اي و صندوق کارآفريني اميد به امضاء رسيد و از سرپرست جديد مرکز آموزش فني و حرفه اي لردگان خواستار شد در خصوص اجراي اين طرح در روستاهاي اين شهرستان با همت و همکاري ديگر ارگانها و همچنين با حمايت و پشتيباني فرمانداربها و بخشداريهاي اين شهرستان اقدام به نيازسنجي هاي لازم نمايد و بستري را براي اجراي اين طرح فراهم کند.
در ادامه حيدر اسدي رئيس پيشين مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان ضمن تقدير و تشکر و قدرداني از زحمات يکايک همکاران در اين مرکز به برخي از اقدامات انجام شده در طول دوران مسئوليتش در اين مرکز اشاره کرد.
رمضان خالدي سرپرست جديد مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان در اين مراسم طي سخناني ضمن تقدير و تشکر و خوش آمدگويي به حاضرين گفت: چند طرح در دست اقدام است که انشاالله با توجه به شعار سال "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" با يک نگاه ويژه به آموزشهاي فني و حرفه اي بتوانيم در راستاي سياستهاي سازمان آنها را دنبال کنيم و در اين شهرستان با تلاش و کوشش و مشارکت فعالانه، خلاقانه و دلسوزانه همه همکاران اين مرکز زمينه رشد و تعالي آموزشهاي به روز را داشته باشيم.
در پايان اين مراسم، با اهداء لوح سپاس از زحمات اسدي تقدير و تشکر شد و همچنين با قرائت حکم انتصاب خالدي به سمت سرپرست مرکز، جلسه به اتمام رسيد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها