وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در ديدار با مردم شهرستان اردل براستفاده از ظرفيتهاي آموزش فني و حرفه اي جهت ايجاد اشتغال تاکيد نمود.

کد خبر: 522 تاریخ انتشار: 1393/05/17 00:06:32
نمایش: 1012
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ، دكتر علي ربيعي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در حضور مردم شهرستان اردل ، لزوم استفاده از ظرفيتهاي آموزش فني و حرفه اي جهت ايجاد اشتغال را يادآور شد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي که در سفر رئيس جمهور محترم و هيئت دولت به استان به عنوان نماينده دولت در شهرستان اردل حضور يافت ، ضمن حضور درمسجد حضرت ابوالفضل(ع) اين شهرستان و ديدار با مردم ، برنامه هاي دولت را جهت حمايت از توليد و توسعه اشتغال دراستان تشريح نمود.
دکتر ربيعي با بيان اينکه شناخت ظرفيتهاي منطقه اي ، ارائه آموزشهاي لازم و هماهنگي بين دستگاههاي متولي ازالزامات افزايش توليد و بهبود اشتغال است افزود ، براي رسيدن به وضعيت مطلوب در کشور بايد سالانه 6 درصد رشد در زمينه اشتغال زايي داشته باشيم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي افزود: استفاده از ظرفيتهاي آموزش فني و حرفه اي جهت ايجاد و توسعه اشتغال ، اعطاي تسهيلات جهت ايجاد و راه اندازي کسب و کار و جهت دهي به جوانان جهت گرايش به کارآفريني مي تواند گره گشاي مشکل بيکاري باشد.
گفتني است در شهرستان اردل مراکز آموزش فني و حرفه اي خواهران و برادران در راستاي نيازسنجي هاي صورت گرفته اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي در مناطق شهري ، روستائي و عشايري مي نمايند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها