وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: با توجه به زمينه‌هاي موجود ، برنامه ريزي ها در شهرستان اردل بايد به سمت ارائه بيشتر آموزش‌هاي فني و حرفه اي در زمينه پرورش ماهيان سردابي سوق يابد.

کد خبر: 524 تاریخ انتشار: 1393/05/17 00:48:55
نمایش: 881
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل اموزش فني و حرفه اي استان ، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي ، که در سفر رئيس جمهور محترم و هيئت دولت به استان به عنوان نماينده دولت در شهرستان اردل حضور داشت در جمع مديران شهرستان اردل ، اين شهرستان را کانون پرورش ماهيان سردآبي دانست و افزود ، توجه به ظرفيتها وپتانسيلها ، راهگشاي حل مشکلات است و با توجه به زمينه‌هاي موجود ، برنامه ريزي ها بايد به سمت ارائه بيشتر آموزش‌هاي فني وحرفه اي در زمينه اين حرفه سوق يابد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي  رونق و ايجاد صنايع تبديلي درشهرستان اردل ، پرداخت تسهيلات به طرح‌هاي کشاورزي و پرورش ماهي و همکاري بيشتري با فعالان اين صنايع را از راهکارهاي استفاده مناسب از توانايي‌ها و پتانسيل‌هاي اين شهرستان دانست .
در حاشيه اين برنامه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن گراميداشت هفته کارآفريني و ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي وارائه گزارشي از روند آموزشهاي فني و حرفه اي در اين منطقه ، اجراي نمونه هاي موفق آموزش توليد محور در زمينه قارچ ، پرورش آبزيان و دوخت لباسهاي محلي در اين شهرستان را نويد بخش  ارتقا وتوسعه فرهنگ کارآفريني در اين شهرستان دانست.
وي افزود طرحهاي نيازسنجي با تاکيد بر آموزشهاي منجر بر اشتغال با همکاري دهياران و فرمانداران در کليه مناطق استان پيش بيني و در چندين شهرستان نيز اجرا گرديده است و سياستگذاري در ارائه آموزشها ي فني و حرفه اي از مهارت آموزي و ارتقا مهارت فراتر رفته و برآموزش در راستاي ايجاد و تثبيت اشتغال متمرکز شده است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها