بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري از کارخانه شير خشک پگاه در معيت وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي

کد خبر: 525 تاریخ انتشار: 1393/05/16 19:42:14
نمایش: 2157
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل اموزش فني و حرفه اي استان ، همزمان با پنجمين روز هفته مهارت ، وزيرکار، تعاون و رفاه اجتماعي ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از مديران اجرائي استان ازکارخانه توليد شير خشک نوزاد و صنعتي پگاه شهرکرد بازديد به عمل آوردند و با روند توليد شيرخشک در اين مجموعه  آشنا شدند .
در اين بازديد دکتر ربيعي ضمن اشاره به اولويتهاي وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي براي صيانت از اشتغال و نيروي کار ، از پيگيري براي رفع مشکلات واحدهاي صنعتي و توليدي استان خبر داد.
گفتني است کارخانه بزرگ توليد شير خشک نوزاد و صنعتي پگاه شهر کرد فعاليت خود را از سال 1392 آغاز نموده و يکي از بزرگترين کارخانجات توليد کننده محصول شيرخشک نوزاد در خاورميانه مي باشد.
اين شرکت با بهره گيري از دانش فني و تخصصي، نيروي انساني کارآمد و بهره برداري بهينه و مطلوب از پيشرفته ترين ماشين آلات و تکنولوژي بسته بندي ، ظرفيت فرآوري روزانه 240 تن فرآورده هاي شيري را دارا است و بيش از 30 نوع محصول را در انواع بسته بندي با نام تجاري پگاه به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي کند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها