نشست مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با فرماندار سامان

کد خبر: 538 تاریخ انتشار: 1393/05/26 19:34:22
نمایش: 1459
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،  مدير کل ، معاون آموزش و پزوهش و برنامه ريزي و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي سامان در نشستي با فرماندار سامان به بررسي نيازهاي آموزشي اين شهرستان پرداختند.
تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي  در اين نشست ضمن تاکيد بر لزوم تدوين سند مهارت استان در راستاي اسناد بالادستي ، اجراي طرحهاي نيازسنجي و توجه به پتانسيلهاي منطقه اي را از راهبردهاي اين اداره کل در ارائه آموزشهاي مهارتي دانست و  بر تلاش همه جانبه اين اداره کل در جهت ارتقاء مهارت دراقصي نقاط استان تاکيد نمود.
وي افزود اين اداره کل در راستاي ارائه آموزشهاي توليد محور برنامه ريزي  مدوني را انجام داده و با توجه به نيازها و زيرساختهاي هر شهرستان در حال ارائه اين آموزشها مي باشد وآمادگي دارد با توجه به اعلام نياز فرمانداران و بخشداران آموزشهاي مورد نياز را در مناطق مختلف استان  اجرا نمايد.
صالحي فرماندارسامان نيز ضمن تقدير  از مجموعه فني و حرفه اي  ، به بيان ظرفيتهاي موجود در اين شهرستان پرداخت و اين منطقه را مستعد ايجاد و توسعه صنايع تبديلي، باغات، گياهان داروئي وگردشگري دانست و افزود ، مرکزآموزش فني و حرفه اي سامان پتانسل خوبي از لحاظ تجهيزات و منابع انساني داراست و با استقبال خوبي که از آموزش هاي ارائه شده توسط اين مرکز بعمل مي آيد مي تواند نقش بسزايي در توسعه اشتغال در شهرستان سامان داشته باشد.
 
� سئوالات و درخواستهاي پرسنل ، خواستار تلاش  همه جانبه مجموعه آموزش فني و حرفه اي جهت تحقق اهداف سازمان و خدمت رساني به عموم مردم گرديد.
وي در ادامه از ساير قسمتهاي مرکز بازديد نمود .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها