مديرکل آموزش فني و حرفه اي درديدار با امام جمعه سامان ، خواستار استفاده از ظرفيتهاي تريبون نماز جمعه جهت ترويج آموزشهاي مهارتي در سامان شد.

کد خبر: 541 تاریخ انتشار: 1393/05/28 19:02:56
نمایش: 808
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مديرکل آموزش فني و حرفه اي در ديدار با امام جمعه سامان ، خواستار استفاده از ظرفيتهاي تريبون نماز جمعه جهت ترويج آموزشهاي مهارتي در سامان شد.
تقي پور در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين ميردامادي، امام جمعه سامان ضمن ارائه گزارشي از فعاليتها و برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي  افزود : مجموعه آموزش فنـي و حرفه اي استان در راستاي سند توسعه استان و با استفاده از امکانات و تجهيزات به روز و پيشرفته خود در عرصه هاي مختلف آموزشي به هم استانيهاي عزيز خدمت رساني مي نمايد.
وي با اشاره به نقش آموزشهاي فني و حرفه اي در توانمند سازي جوانان و جلوگيري از گرايش جوانان به سمت ناهنجاري هاي اخلاقي و رفتاري  افزود ، کسي که داراي مهارت باشد مسير کوتاه تري را تا اشتغال طي نموده وبه واسطه پتانسيل هايي که دارد از اعتماد به نفس بالاتري نيز برخوردار مي باشد.
در ادامه ديدارحجت السلام والمسلمين ميردامادي امام جمعه سامان با اشاره به اينکه آموزش فن و مهارت براي دانش آموختگان دانشگاهي ضروري است افزود کارها بدون آموزش مهارتي به درستي انجام نمي شود و بايد سعي شود آموزشهاي فني و حرفه اي دربخش هاي صنعت ، خدمات و کشاورزي توسعه يابد ، که در اين صورت ميتواند نقش به سزايي در کاهش معضلات اجتماعي، بيکاري و بهبود اشتغال استان داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها