برگزاري کارگاه آشنايي با ابزارهاي هوشمند مبتني برآندرويد در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 542 تاریخ انتشار: 1393/05/28 19:04:16
نمایش: 1479
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، براي اولين بار در سطح استان کارگاه آشنايي با ابزارهاي هوشمند مبتني بر آندرويد در اين اداره برگزار گرديد.
در اين کارگاه يک روزه که با هدف آشنايي با ابزار هاي هوشمند نظير انواع تبلت ها، فبلت ها، تلفن هاي همراه و ... برگزار گرديد به معرفي سيستم عامل آندرويد و قابليت هاي برجسته ي آن پرداخته شد، اميد اميدي ، مدرس اين کارگاه با اشاره به ويژگي متن باز بودن اين سيستم عامل بيان کرد کليه افراد با داشتن اطلاعات مختصري از برنامه نويسي قادر به تهيه برنامه با اين سيستم عامل مي باشند.
 وي ضمن بيان نکات و ترفندهاي کار با اين سيستم عامل به بيان تاريخچه اي از اين سيستم عامل پرداخت و افزود فراواني نرم افزارهاي مربوط به اين سيستم عامل در فضاي مجازي و استقبال کاربران از آنها و قابليت دسترسي سريع با استفاده از تلفن هاي همراه، منجر به پرورش کارآفرينان خلاقي در اين زمينه شده که توانسته اند با کمترين کارايي به درآمد زايي قابل توجهي دست يابند.
در ادامه اشکان عليدوستي، ديگر مدرس اين  کارگاه به معرفي مارکت هاي معروف ايراني و خارجي براي ارائه نرم افزارهاي مفيد پرداخت و برخي از برنامه هاي برگزيده سال بنابر نظر کاربران را معرفي کرد و در پايان سي دي حاوي مجموعه نرم افزارهاي آن به تفکيک موضوع براي حاضران ارائه شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها