بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از دوره هاي آموزشي گروه جهادي شهيد عزيزاللهي فارسان

کد خبر: 565 تاریخ انتشار: 1393/06/19
نمایش: 1408
اخبار
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه فرماندار شهرستان فارسان ، بخشداري مرکزي و جانشين فرمانده ي سپاه ناحيه شهرستان فارسان ، روز سه شنبه مورخ 18/6/93 از دوره هاي آموزش مهارتي که توسط گروه جهادي شهيد عزيزاللهي مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان که به مناسبت هفته مهارت به مناطق محروم سپيدانه و کوانک شهرستان اعزام شده بودند بازديد کردند .
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان پس از بازديد از کلاسهاي آموزشي و نمايشگاه دستاوردهاي مهارتي کارآموزان اولويت اول مديران استان را بحث اشتغال بيان کرد و افزود سازمان با اجراي دوره ها و طرحهاي مختلف مهارتي زمينه سازي براي ايجاد اشتغال را بر عهده دارد . وي همچنين از برنامه ريزي و اجراي دوره هاي بازار محور در قالب آموزش ، توليد و فروش خبر داد . در ادامه احمدي فرماندار شهرستان ضمن تقدير از خدمات ارائه شده به مردم در اين روستاها توسط مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان خواستار حمايت در قالب تسهيلات مشاغل خانگي به فراگيران دوره هاي مهارتي توسط سپاه در قالب طرحهاي اقتصاد مقاومتي شد . انصاري، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان از ارائه آموزش به 132 نفر از اهالي روستاهاي سپيدانه و کوانک به مدت 1033 ساعت آموزش در قالب 23527 نفر- ساعت آموزش هاي مهارتي در مدت يک ماه اخير خبر داد، وي به اجراي دوره هاي مهارتي نشست هايي با عناوين بصيرت ، آشنايي با خطرات ماهواره، مشاوره خانواده و ارائه برنامه هاي سبک زندگي اشاره کرد و همچنين از برگزاري دوره هاي زبان، رياضي، نقاشي، سرود، احکام و رشته هاي مختلف ورزشي  جهت جوانان روستا و تعميرات و ارائه خدمات جوشکاري جهت منازل اهالي روستا در اين مدت خبر داد.
قابل ذکر است اين برنامه از تاريخ 93/5/18 در مناطق محروم سپيدانه و کوانک و عشايري موسيري با همکاري بسيج دانشجويي شهرستان فارسان اجرا گرديد که تا کنون خدمات قابل توجهي ارائه نموده اند .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها