تقدير از کارمندان نمونه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در ويژه برنامه ي هفته دولت و روز کارمند

کد خبر: 566 تاریخ انتشار: 1393/06/20
نمایش: 1957
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، در ويژه برنامه‌ي هفته ي دولت و روز کارمند با حضور استاندار و معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري از کارمندان نمونه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تقدير به عمل آمد.
در اين برنامه که چهارم شهريور ماه در تالار غدير اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد از کارمندان نمونه ادارات و  اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ، محمود تقي پور، مدير کل آموزش فني و حرفه اي ، غلامرضا طاهري رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و مرتضي طاهري کارشناس امور مالي اداره کل آموزش فني و حرفه اي تقدير گرديد.
در اين لوح سپاس آمده است:
" بي شک قدم نهادن در مسير خدمت به مردم و موفقيت در عرصه هاي گوناگون آن عزمي برخاسته از تعهد و ايثار ، گام هاي محکم و استوار، بينشي عميق و تلاش و مجاهدت عظيم مي طلبد که شما مجاهد گرامي با همت والاي خود توانسته ايد با توانمندي هاي خويش سوابقي را رقم زنيد که شايسته کسب عنوان تلاشگر منتخب در هفته دولت گرديد.
اکنون در آستانه هفته دولت ، ضمن تکريم و بزرگداشت ياد، نام و خاطره تمام شهدا، خصوصا شهيدان والا مقام رجايي و باهنر، موفقيت ارزشمند شما را ارج نهاده ، مراتب تقدير خود را اعلام و از باريتعالي براي جنابعالي و تمام علاقه مندان به اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توفيق روز افزون را خواهانيم.
اميد است با اتکال به عنايت و فضل الهي در سايه سار انوار قدسي حضرت بقيه الله الاعظم و رهنمود هاي مقام معظم رهبري (مده ظله العالي) و در سالي که به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي نام گذاري نمودند در پيشبرد اهداف دولت تدبير و اميد و حرکت به سوي آينده اي اميد بخش موفق و پيروز باشيد.


سيامک سليماني
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها