برگزاري کارگاه آموزشي سرشماري عمومي کشاورزي در اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 569 تاریخ انتشار: 1393/06/25 08:35:38
نمایش: 1320
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کارگاه آموزشي سرشماري عمومي کشاورزي استان با حضور معاون برنامه ريزي استاندار و جمعي از مديران استان در اين اداره کل  برگزار گرديد.
عامري معاون برنامه ريزي استاندار و مدير اجرايي سرشماري کشاورزي در مراسم آغاز دوره‌هاي آموزشي عوامل اجرايي سرشماري عمومي کشاورزي ، ضمن تقدير از دستگاههاي اجرايي همکار در اين زمينه و بيان آغاز اين دوره‌ها همزمان با سراسر کشور، آمار را  پايه و اساس برنامه‌ ريزي‌هاي علمي دانست و افزود دقت در امر سرشماري کشاورزي مي‌تواند زمينه لازم به منظور برنامه‌ريزي بلندمدت و کاربردي براي کشور واستان فراهم سازد.
وي ادامه داد  : سرشماري عمومي کشاورزي در راستاي سند چشم انداز استان و به منظور افزايش سطح زير کشت و بالا بردن  بهره وري توليد اجرا مي گردد ، تا از اين طريق از ظرفيت‌هاي استان ‌‌نهايت استفاده صورت گيرد.
گفتني است دراين کارگاه آموزشي که بمدت 8 روز برگزار مي گردد ، آمارگيران آموزش هاي لازم را براي كسب اطلاعات از بهره برداران با استفاه از تبلت فرا گرفته و در برگزاري چهارمين سرشماري عمومي كشاورزي استان که همزمان با سراسر كشوراز 5 مهر ماه آغاز و تا 18 آبان ماه امسال ادامه دارد ، همکاري مي نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها