در نشستي با حضور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام صورت گرفت :تشريح عملکرد آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 571 تاریخ انتشار: 1393/06/26
نمایش: 1271
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  چهارمحال بختياري ، در نشستي با حضور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي و جمعي از مديران استان ، فعاليتهاي صورت گرفته و برنامه هاي پيش رو در حوزه  آموزش فني و حرفه اي استان تشريح شد.
در اين نشست که در حاشيه سفر دکتر رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به استان چهارمحال و بختياري صورت گرفت ، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در حوزه  آموزشهاي مهارتي در استان ، به تبيين برنامه هاي آتي در اين بخش پرداخت و با اشاره به تدوين سند راهبردي مهارت استان ، از عزم جدي در سازمان آموزش فني و حرفه اي جهت توسعه منابع انساني در استان و کشور خبر داد.
دکتر رضايي نيز ضمن مثبت ارزيابي نمودن فعاليتهاي صورت گرفته ، توسعه کارآفريني را از مهمترين رويکردها در حوزه آموزشهاي فني و حرفه اي دانست و افزود با توجه به پتانسيلهاي موجود در استان ، آموزشهاي فني مي تواند راهگشاي مشکلات اقتصادي مردم و بيکاري جوانان باشد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اکوتوريسم بعنوان راهکاري در جهت جذب سرمايه گذاري ، ارائه آموزشهاي فني و حرفه اي در حوزه گردشگري را گامي موثر در جهت توسعه استان دانست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها