فرماندار کوهرنگ در بازديد از دوره هاي آموزش فني و حرفه اي ، طرح آموزش بازار محور را راهگشاي توسعه کسب و کار در شهرستان و منطقه دانست

کد خبر: 597 تاریخ انتشار: 1393/07/23 10:36:37
نمایش: 804
اخبار
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، فرماندار ، بخشدار و جمعي از مسئولين شهرستان کوهرنگ از نحوه ارائه آموزشهاي بازار محور در اين شهرستان بازديد نمودند.
جهانگيري رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي کوهرنگ در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي آموزشي صورت گرفته در شهرستان کوهرنگ ، با توجه به اشتغال زا بودن آموزشهاي بازار محور، اجراي اين آموزشها را از  الويت هاي اين مرکز در سالجاري  دانست.
وي افزود اين مرکز درراستاي ارتقاي مهارت عشاير و روستائيان برنامه ريزي لازم را انجام داده وآمادگي لازم جهت پاسخگويي به نيازهاي آموزشي با توجه به اعلام نياز فرمانداري و بخشداران را نيز داراست .
زمانپور فرماندار کوهرنگ نيز ضمن تقدير از خدمات  فني و حرفه اي  ، ارائه آموزشهاي مهارتي ، بخصوص آموزشهاي بازار محور را خدمتي بزرگ در راستاي توسعه اشتغال و  کارآفريني در شهرستان دانست .
وي ضمن بازديد از طرح آموزش بازار محور قارچ ، توجه به پتانسيلهاي منطقه اي و آموزش عملي و توليد و بازاريابي علمي را از نقاط قوت طرح دانست و افزود اجراي گسترده اين آموزشها در منطقه مي تواند ضمن توانمندسازي اقشار مختلف جامعه به  گسترش فضاي کسب و کار در منطقه کمک نمايد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها