افتتاح سالن آزمون مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردل همزمان با هفته دولت

کد خبر: 61 تاریخ انتشار: 1390/06/06
نمایش: 2557
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال بختیاری ، همزمان با هفته دولت سالن آزمون مرکزفنی و حرفه‌ای اردل با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران شهرستانی به‌بهره‌برداری رسید.
همتی رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردل ‌در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: به‌منظور بهره‌برداری از این سالن افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از از محل اعتبارات تملک دارایی استان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این طرح با زیر‌بنای 540 متر احداث شده است، افزود: مرکز فنی و حرفه ای اردل دارای 8 کارگاه ثابت آموزشی جهت پوشش علاقمندان شهری است وعلاوه بر آن از طریق تیمهای سیار آموزشی به صورت رایگان در بخش روستایی و عشایری و در رشته‌های زعفران کار، سرویس اداری، خودرو، پرورش قارچ صدفی و دکمه‌ای، گیاهان دارویی و ... ارائه می‎شود
یزدان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار جلالی نیز با تأکید بر اینکه آموزش در ارتقای سطح علمی تاثیر بسزایی دارد، گفت: پیشرفت و توسعه کشوردر گروی آموزش در بخش فنی و حرفه‌ای است و این آموزش‌ها صرفاً برای یادگیری نیست.
وی آماده کردن نیروها برای وارد شدن به میدان کار و صنعت را زاییده آموزش دانست و گفت: جهان فراصنعتی امروز توسعه به معنی عام بدون توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مفهوم نخواهد داشت.
جلالی ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انجام فعالیت‌هایی است که می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها مهارت‌های لازم را در راستای تکنولوژی و علوم وابسته به همراه دانش‌های خاص مربوط به شغل و در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه می‌دهد‌.
وی ادامه داد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ ایران و به‌ویژه شتاب‌دهی به فرآیند تولید امری حیاتی است، چراکه سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلااستفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد
جلالی تأکید کرد: برهمین اساس اگر آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور نادیده گرفته شود، در واقع سبب سوق دادن آموزش کشور به طور غیرمستقیم به آموزش اشتغال کاذب و درآمدهای سهل‌الوصول و ناپایدار می‌شود و به تدریج آسیب جدی به کشور وارد می‌سازد.


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها