بررسي راهکارهاي ترويج و توسعه آموزشهاي بازار محور در کارگروه تخصصي امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري

کد خبر: 613 تاریخ انتشار: 1393/08/10 19:07:00
نمایش: 1379
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، در کارگروه تخصصي امور بانوان و خانواده استانداري که با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري برگزار گرديد ، الگوي آموزش بازار محور تشريح و راهکارهاي ترويج و توسعه آن مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين جلسه که با حضور معاون سياسي و امنيتي ، مدير کل امور بانوان و خانواده استانداري ، مديران کل استان ، فرمانداران و نمايندگان سازمانهاي مردم نهاد در استان تشکيل گرديد، ضمن ارائه گزارش فعاليتها و تشريح کامل طرح آموزش بازار محور بر آمادگي اين اداره کل جهت همکاري با کليه دستگاههاي اجرايي  و سازمانهاي مردم نهاد در راستاي توسعه آموزشهاي مهارتي در استان تاکيد نمود.
مرادي معاون سياسي امنيتي استانداري با تاکيد بر لزوم مشاركت زنان در فعاليتهاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي  افزود: توسعه پايدار بدون مشاركت همه جانبه بانوان امكان پذير نيست .
وي با اشاره به فعاليت هاي گسترده زنان استان در بخش هاي توليدي  در حوزه هاي  صنايع دستي، كشت گياهان داروئي، زعفران و توليد محصولات باغي افزود: بايد با ساماندهي فعاليت ها و ارائه آموزشهاي مهارتي توان اقتصادي بانوان را افزايش داد.
مديركل امور بانوان وخانواده استانداري با بيان اينکه الگوي آموزشي بازار محور از مهمترين برنامه هاي اجرايي است كه تلاش مي شود در تمامي شهرستانهاي استان اجرايي شود افزود، زنان توانمند بسياري در استان در بخش هاي خدمات و كشاورزي مشغول به فعاليت مي باشند که نياز است با برنامه ريزي هاي لازم در جهت افزايش بنيه اقتصادي  و ايجاد اشتغال جهت آنان تلاش شود.
در ادامه فرماندارن و مديران دستگاههاي اجرايي نقطه نظرات و پيشنهادات خود را بيان نمودند و ادارات کل و سازمانهاي تعاون ، کار و رفاه اجتماعي ، جهاد کشاورزي ، ميراث فرهنگي وجهاد دانشگاهي جهت همکاري در اجراي گسترده طرح اعلام آمادگي نمودند.
در ادامه مدير عامل صندوق مهر امام رضا (ع) نيز با حمايت از اجراي طرح ، آمادگي اين صندوق را جهت اعطاي تسهيلات به متقاضيان در راستاي راه اندازي کسب و کار و فروش توليدات اعلام نمود .
اعضاي شوراي اسلامي شهرستان شهرکرد نيز که در اين جلسه حضور داشتند قول همکاري مساعد جهت ايجاد بازارچه فروش را دادند .
حضور کارشناسان آموزش فني و حرفه اي در کليه شهرستانهاي استان و تشريح نحوه اجراي گسترده طرح بازار محوربا حضور سازمانهاي مردم نهاد و فرمانداريها و بررسي راه اندازي بازارچه هاي محلي با مکاري  شوراهاي شهر ، شهرداري ها ، اداره تعاون روستايي،ميراث فرهنگي، فني و حرفه اي ، سازمان جهاد کشاورزي و مدير کل امور بانوان ، از ديگر مصوبات کارگروه بود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها