مراسم تقدير و ارج نهادن به مقام جانباز در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

مراسم تقدير و ارج نهادن به مقام جانباز در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

مراسم تقدیر و ارج نهادن به مقام جانباز در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 61579 تاریخ انتشار: 1396/02/13 14:41:27
نمایش: 1680
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي از پرسنل جانباز و ايثارگر آموزش فني و حرفه اي در مراسمي تجليل و تقدير به عمل آورد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين مراسم گفت: از ابتداي سال جديد تا به حال چندين رويداد مهم وجود داشت که مصادف شدن اين رويدادها با ماههاي اول سال 96 به ما اين پيام را القاء مي کند که سال جديد سالي پر از برکت و پشتکار است. رويدادهاي مهمي همچون روز معلم، تولد امام حسين(ع)، تولد حضرت ابوالفضل و روز جانباز و همچنين تولد امام سجاد(ع) و .....
وي در ادامه از مقام شامخ جانباز سخناني را بيان کرد و خاطرنشان کرد که امنيت کنوني کشور ما به يمن برکت و حضور جانبازاني است که در سالهاي قبل خالصانه براي اين مرز و بوم جنگيده اند. تقي پور در اين مراسم اشاره کرد که وظيفه ي همه ما در برابر امام حسين(ع) و خاندانش پشتيباني از عقايد و اصولي است که با وجود اينکه امام حسين(ع) از شهادت خود و يارانش اطلاع داشت از آنها عقب نشيني نکرد.
در ادامه جلسه از کليه همکاران جانباز آقايان: سيد حسن حسيني، قهرمان آماره، علي آقابابائي بني، عباسقلي پرويزي، کيان محمودي، طهمورث جوانبخت، مسعود کرمي با اهداء لوح و هديه تقدير و تشکر شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها