نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در دیدار با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان،آموزشهای فنی و حرفه ای دارای نقشی ارزنده در توسعه استان وگره گشای اشتغال جوانان است

کد خبر: 64 تاریخ انتشار: 1390/06/15
نمایش: 1864
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرددیدار نمودند.
نورالله سعیدی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکردضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و برنامه های آموزش فنی و حرفه ای استان ، افزود مجموعه آموزش فنـي و حرفه اي استان در راستای سند توسعه استان وبا استفاده از امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته خود در عرصه های مختلف آموزشی همچون آموزش علمی کاربردی ، استاد شاگردی، مشاغل خانگی،آموزش در مراکز ثابت و تیمهای سیار آموزشی در سه بخش شهری و روستائی و عشایر،آموزش در صنایع ، زندان ، پادگان،آموزشگاههای آزاد،صنعت ساختمان، آموزش کارآفرینی، برگزاری دوره کارورزی و ... به تربیت نیروی ماهرمورد نیاز استان می پردازد.
نماینده ولی فقیه در استان نیز با اشاره به اینکه آموزشهای فنی و حرفه ای دارای نقشی ارزنده در توسعه استان وگره گشای اشتغال جوانان است افزود مسئولیت خطیری به دوش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان است.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش های مدیریت و پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود باید تمهیداتی فراهم شود تا جهت کلیه متقاضیان مهارت آموزش صورت گیرد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها